Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De siste tingen du blir bedt om å kjøpe fra vendor, trenger du ikke. Hvis du kjenner en lock som alt har kjøpt de tingene, så dra til DM med han, han kan gjøre summoning drittet for deg, du må ikke starte selve summoningen selv, bare delta i å kverke hesten, når hesten er dau, står det der transparent, som en "spirit", snakk til den, og du lærer dreadsteed spellen.

 

Ivertfall slik jeg gjorde det, laik, 1dag før 150riding skill patchen, kansje litt dårlig forklart, menmen :p

 

Bare husk! Ikke kjøp de siste vendor tingene, du sparer rundt 400glods på å ikke gjøre det! -.-

Lenke til kommentar

Sitter å ser over Burning Crusade talents igjen... Vet ikke om dette er nytt, men det er latterlig imbalanced (mest i PVP) ^^

 

Intensity: 70% chance to avoid interruption when casting any Destruction spell.

Destructive reach: 20% increased range + 10% threat reduction

Backlash: +3% crit og 25% chance when hit by a physical attack to reduce the casting time on shadowbolt/incinerate by 100%

Soul Leech: 30% chance to regain 20% of the damage dealt in health

 

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...512200510431351

 

tenkte meg noe sånt som det. er jo helt sykt. :D

Lenke til kommentar
Du må skaffe ALT utenom de 3(?) itemsene du kjøper fra vendor i burning steppes.

 

J'eevee's Jar for 150 gold.

Black Lodestone for 50 gold.

Xorothian Glyphs for 50 gold.

7053039[/snapback]

Ja som sagt, får du tak i en warlock som har disse 3 ingrediensene, slipper du kjøpe disse 3 tingene bare han blir med og gjør 1. del av ritualet. Tror warlocken min var lvl 60 i snaut 2 uker før jeg fikk meg hesten :thumbup: Og ja, jeg bestakk en annen warlock til å bli med for å spare penger :)

 

Noen som har gjort Doomguard-questene? Eller begynt på dem i hvertfall??

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar
Du må skaffe ALT utenom de 3(?) itemsene du kjøper fra vendor i burning steppes.

 

J'eevee's Jar for 150 gold.

Black Lodestone for 50 gold.

Xorothian Glyphs for 50 gold.

7053039[/snapback]

Ja som sagt, får du tak i en warlock som har disse 3 ingrediensene, slipper du kjøpe disse 3 tingene bare han blir med og gjør 1. del av ritualet. Tror warlocken min var lvl 60 i snaut 2 uker før jeg fikk meg hesten :thumbup: Og ja, jeg bestakk en annen warlock til å bli med for å spare penger :)

 

Noen som har gjort Doomguard-questene? Eller begynt på dem i hvertfall??

7060764[/snapback]

 

Fikk en i guilden til å hjelpe meg. Ganske lett å få folk til dette siden det faktisk er morsomt :)

Doomguard er litt vrien jah. Å sammle de forskjellige ingrediensene er greit, men når du skal fange den begynner problemene.

Få med deg en priest som er villig til å ta corpseruns så burde det gå greit :) Og ha mange shardas også slik at du får Void skjoldet.

Lenke til kommentar
;(

 

doh...

 

forresten... trenger en ny ring, men hvilken? tenkte på ring of unspoken names... Koster lite dkp, og er en ganske nice ring, eller burde jeg vente på at Band of Dark Dominion dropper, og gå zomgbanana med dkp?

7062713[/snapback]

 

gogo ring of unspoken names 1hit 1crit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...