Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Hva med full destruction da? :D

7188364[/snapback]

På level noen og 50 og oppover er det usansynlig moro med immolate+conflagrate og det å brenne opp stakkarer med 15% crit på searing pain! Men du bør ha en god venn som er mage; da du svir av din mana usansynlig kjapt og du drikker og spiser ofte. Du ender opp med å ville ikke ha "improved shadowbolt" (den bruker du ikke alikevel til sologrind & levling med slik build), men det talentet som sparer mana på destruction spells. En 7/5 (+15% stamina)/<resten> build er kanskje det beste om du er destruction/fire lock. Men den er foreløpig relativt ubrukelig som PvE build, da du trekkker styggelig mye aggro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om noen skulle ha lyst til å se 9/21/21 i aksjon, så snekret jeg sammen en liten snutt og la den her. Ikke så voldsomt smooth, men det funker.

 

Knertet for øvrig alle de andre gigantene (oppe og nede) på én ekstra bandasje. Ingen drikking, ingen spising.

7241787[/snapback]

 

Hva slags musikk er det du bruker i denne videoen?

Endret av Azagrath
Lenke til kommentar
Så jeg trenger ikke å bruke FR gear i BWL? Hjelper det ikke å bruke FR gear ?

7244714[/snapback]

 

Joda, FR hjelper så absolutt. Vael og Firemaw er vel de to fightene som krever mest FR i BWL. Du MÅ ikke ha både hue og baken full selvsagt, men at det hjelper veldig er det ingen tvil om.

7244812[/snapback]

Jeg tror poenget er at litt FR er bra, men å gimpe stats på bekostning av FR er ikke noe poeng i disse fightene. De fleste som holder på i BWL har gjerne ymse deler Tier1 og 2, og disse har jo en del FR uten å være gimped. Tror ikke du trenger så mye mer FR enn det, kanskje Onyxia ringen og DM trinketen, med buffs har du jo fort vekk 100FR og det skulle holde. Mye viktigere å ha bra stats på gearet (stam/int/spell+).

Lenke til kommentar

Allright, jeg poster her i Warlock tråden i håp om at noen forstår problemstillingen min :) Dessuten pleier det å være relativt høy kvalitet på postingen/responsen nettopp her inne også gidder jeg ikke lage et helt nytt topic for dette. :p

 

Jeg sitter nemlig og lurer på om jeg skal starte en ny Warlock, henholdsvis en human. Jeg er straks ferdig med å levle min vemodig vakre gnome rogue og ser for meg at det blir noe å gjøre mens jeg venter på TBC. Raiding har jeg gått dønn lei av for lenge siden og jeg avskyr såkalt "PvP" i WoW. I tillegg befinner roguen min seg på en nokso 'moden' server og det er ikke akkurat flust med lvl 60 instancer som blir gjort, bare raiding og PvP egentlig. Og det lille som blir gjort av BRS/Strat/Scholo/whatever er av slike forbaskede innsnevra halvaper bedre kjent som randoms, hvis nærvær jeg nekter å tåle. Med andre ord: Det er rimelig uaktuelt å gjøre særlig med roguen utenom å ha den til 60 før TBC. ;)

 

Så derfor: Lvle en ny character! En warlock!

 

Problem: Jeg har allerede en Warlock! Han er en hårete gnom som nærmer seg 70 dager /played og var før jeg slutta å raide en av de best geara warlockene på serveren.

 

Så hvorfor i helvete lvle en ny warlock? Hvorfor bare ikke lvle en annen class?

 

Nåvel, tildels er formålet å ha noe å gjøre mens vi venter på TBC. Lvle en warlock på nytt, det er jo faktisk godt over 1 og et halvt år siden jeg lvla sist, mye har forandret seg. Dessuten syns jeg det er ganske festlig å ha to lvl 60 chars av samme class :) - Det er ikke helt normalt. :wee:

 

Men så til det virkelige problemet: Warlock er nemlig den classen jeg har bestemt meg for å spille i TBC(hvis jeg gidder det vel og merke). Og til akkurat dette er gnomen et selvskrevent bra utgangspunkt.

 

Problemet er at jeg hater å være akkurat det; gnom warlock. Jeg er så utgjort lei av oppsynet til karakteren min og animasjonene til en Gnome Male Warlock. En filleting vil vel mange synes, "å kaste vekk 70 dager played og lvle opp på nytt bare på grunn av rase?". Tro dere meg, jeg legger hovedskylden for at jeg har gått lei warlocken min på nettopp dette. Jeg tør vedde på at jeg har bortimot en av de aller høyeste prosentandelene for utgifter totalt brukt på Noggenfogger Elixir i hele verden. - Bare for 10 magre minutter som et skjelett, det er nesten bare da jeg orker å spille for tbh :ermm:

 

Så hva tror dere? Hadde det vært vits å lvle opp en human warlock før BC for å spille den?(Eventuelt undead hvis jeg finner noen grunn til å spille horde.)

 

Det er warlock jeg vil spille i BC, men jeg gremmes over å måtte gjøre det som gnom. Skal jeg gjøre som Game Masterene sier når du spør om det går ann å skifte noe som helst ved karakteren din etter character creation? - Lvle opp en ny med de ønskede forandringene?

 

Det er jo et poeng i å gjøre dette med tanke på BC, i og med at nåværende gear blir(delvis) tilsidesatt av gear i BC. Gearet jeg har opparbeidet på gnomen teller jo ikke så fryktelig mye da.

 

Innspill pleeaase? :)

(Phew, lang post.)

Lenke til kommentar

Har selv en female human warlock som main char, og trives veldig godt med den. Hadde jeg skulle valgt i dag ville jeg nok valgt undead istedet, men det er nå bare min preferanse.

 

Uansett, hvis du virkelig er gira på og spille warlock i TBC, og ikke er motivert nok til å evt. lvl`e en annen klasse så hvorfor ikke... tror nok det er bedre å kunne se tilbake og være glad for at du tok avgjørelsen, enn å skulle "lide" seg gjennom TBC med gnomen når den tid kommer.

Lenke til kommentar

Carl M:

 

Veit hva du mener... Har _EN_ lvl 60 og har spillt ganske heavy på han siden jeg startet (desember i fjor) Har nå 70 dager played, men som du sier, jeg er DRITTLEI oppsynet på han! Undead Male Warlock. Så nå har jeg en Female Human Warlock på lvl 25 ^^og det er morsomt :)

 

Om du ikke har noen bestemt server å spille på enda vil jeg anbefale Spinebreaker om du vil ha en fresh start. Tror ikke folk er lenger enn 2. bossen i ZG. Bare å /w Aranashi om du trenger guild der ;)

Lenke til kommentar
Har selv en female human warlock som main char, og trives veldig godt med den. Hadde jeg skulle valgt i dag ville jeg nok valgt undead istedet, men det er nå bare min preferanse.

7247424[/snapback]

Jeg håper for din del at du er jente. Hvis ikke: Tvilsomt!

 

Er skeptisk til menn som velger kvinnelige karakterer i MMORPGs...

7250705[/snapback]

 

Hvorfor? Vil heller spille med female enn male... Spesielt når alle male humans ser helt lik og like skadda ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...