Gå til innhold

Båndbreddemåler på Hardware.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da sitter du på en 100mbit. Er en viss forskjell.

Det er og viktig at du ikke har fullt av andre programmer oppe som laster ned data mens du tester linjen, slik at resultatet blir nøyaktig.

5264222[/snapback]

 

Jeg vet da dette :p Er ikke helt bak mål. Hadde ingen andre netting oppe når jeg testa. Fikk fortsatt bare 14,5Mbit for det....

Lenke til kommentar
Når man er innpå det med at Forumet er treigt.

Er det ikke på tide å oppgraddere serverne/linjene til forumet.

5264355[/snapback]

 

Den der er jeg enig i....

5264377[/snapback]

 

Ja, jeg også. Får ofte beskjed om at forumet er overbelastet og ikke kan svare min forespørsel. Ikke at det er noe stort problem, bare litt irriterende.. Tviler på at det blir mindre forumaktivitet når vi nærmer oss juletider.

Lenke til kommentar
Ja, jeg også. Får ofte beskjed om at forumet er overbelastet og ikke kan svare min forespørsel. Ikke at det er noe stort problem, bare litt irriterende.. Tviler på at det blir mindre forumaktivitet når vi nærmer oss juletider.

5264410[/snapback]

Dette har forumstyret svart på mange ganger, blandt anna her

Som jeg har svart i fire andre tråder her, vi er klar over det og det blir jobbet for å løse problemet. Forh.vis bør det ikke ta mange dagene til nå før problemene har løst seg helt.
Lenke til kommentar
Ingen av våre tjenester har problem med båndbredde da vi har en forholdsvis stor linje, og ikke bruker mer enn 20-30% av den ved peak.

5264670[/snapback]

Dette stemmer nok ikke helt. Har ofte fått beskjeden "serveren er for overbelastet, prøv igjen senere", når jeg prøver å gå inn på hw.no-forumet.

Lenke til kommentar
Ingen av våre tjenester har problem med båndbredde da vi har en forholdsvis stor linje, og ikke bruker mer enn 20-30% av den ved peak.

5264670[/snapback]

Dette stemmer nok ikke helt. Har ofte fått beskjeden "serveren er for overbelastet, prøv igjen senere", når jeg prøver å gå inn på hw.no-forumet.

5264793[/snapback]

 

Problemet kan vel ligge et annet sted vettu...

Lenke til kommentar
Ingen av våre tjenester har problem med båndbredde da vi har en forholdsvis stor linje, og ikke bruker mer enn 20-30% av den ved peak.

5264670[/snapback]

Dette stemmer nok ikke helt. Har ofte fått beskjeden "serveren er for overbelastet, prøv igjen senere", når jeg prøver å gå inn på hw.no-forumet.

5264793[/snapback]

 

Problemet kan vel ligge et annet sted vettu...

5264819[/snapback]

Stemmer det, overbelasting på en server har ingenting med linjen å gjøre, forøvrig kan du lese her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...view=getnewpost

Lenke til kommentar
Ok, da misforstod jeg. Ser ut til at bredbåndstesten er overbelastet også, men etter mye om og men fikk jeg java-versjonen til å funke. 7136 ned og 4995 opp må vel sies å være ganske bra på en gratislinje (bra jobbet SiO)  ;)

5264940[/snapback]

 

gratislinje som er bedre enn min betalningslinje? :dontgetit:

 

forklar deg :ermm:

 

*vil ha*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...