Gå til innhold

Bredere linjer fra NextGenTel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På adsl+ er jo forskjellen i upload og download enda værre, ville myyye heller ha hatt 10600/10600 enn 20000/1200. Håper det snart kommer bra upload til akseptable priser.

 

AtW

5200744[/snapback]

 

 

du kan få 10600/10600 nå, men da må du betale titalls tusener i innstallasjon i sentraler og hos deg selv. fiber koster!

med mindre du kan få Lyse da

Lenke til kommentar
På adsl+ er jo forskjellen i upload og download enda værre, ville myyye heller ha hatt 10600/10600 enn 20000/1200. Håper det snart kommer bra upload til akseptable priser.

 

AtW

5200744[/snapback]

 

 

du kan få 10600/10600 nå, men da må du betale titalls tusener i innstallasjon i sentraler og hos deg selv. fiber koster!

med mindre du kan få Lyse da

5203265[/snapback]

 

Det er derfor de burde tilbydt det over kobber, og til overkommelige priser, de har jo tydeligvis båndbredden tilgjengelig...

 

AtW

Lenke til kommentar
Dette var veldig bra NGT :) Hadde før 3000/600 men får nå 6500/750  :D

 

Hvis supporten nå også blir bedre tror jeg de vil få enda flere kunder.

5200808[/snapback]

 

Med mindre de gjør sånn som forrige gang, hvor de skrudde meg ned fra 3000/512 til 2500/512 før oppgradering og så gav meg 3000 tilbake igjen med 600 opp, og ikke 3500/600 som jeg egentlig skulle fått.

 

Jeg ser det for meg, "Hoho, nå skrur vi deg ned så får du 3500/600 ved oppgradering, og ikke 6500/750." -_-

 

Bare å krysse fingrene å håpe på det beste

Lenke til kommentar

Fint at de oppgraderer, men kundeservice MÅ de gjøre noe med. Hvis ikke så er det over på Telenor eller Monet for min del etter at bindingstiden er ute (Februar).

 

Har Nextgenphone (Som SLETT ikke er stabilt), og når nettet ramler ut 1-2 ganger per måned, er jeg tvunget til å ringe med mobil til 3 kr/min. Hadde de hatt et alternativ til dette 5-sifferet nummeret, altså et vanlig (ikke 8xx) nummer, hadde jeg sluppet unna med 59 øre/min. Jeg kunne da ha akseptert å sitte i 30-40 minutter, men med 3 kr/min blir mitt NGT abonement MYE dyrere enn tilsvarende fra feks. Telenor.

 

Når de i tillegg ikke gidder å svare på mail eng. feil med Nextgenphone, ser jeg ikke noen vits i å fortsette hos de.

 

Har foreslått for kundeservice akkurat dette med et vanlig nummer, men uten å få forståelse for det...

 

Så nå har de frist til ut Februar til å rette opp kundeservice, hvis ikke mister de i alle fall EN kunde. :mad:

Lenke til kommentar
Har Nextgenphone (Som SLETT ikke er stabilt), og når nettet ramler ut 1-2 ganger per måned, er jeg tvunget til å ringe med mobil til 3 kr/min. Hadde de hatt et alternativ til dette 5-sifferet nummeret, altså et vanlig (ikke 8xx) nummer, hadde jeg sluppet unna med 59 øre/min. Jeg kunne da ha akseptert å sitte i 30-40 minutter, men med 3 kr/min blir mitt NGT abonement MYE dyrere enn tilsvarende fra feks. Telenor.

5204185[/snapback]

555 27979 er det samme som å ringe 07979 :)

Lenke til kommentar

Flott at NGT følger opp Telenors oppgradering, slik blir det konkurranse av. Det liker vi. ;)

 

Jeg vil sterkt fraråde alle fra å bytte til NGT. Når NGT fungerer, ja da fungerer det bra. Når det ikke fungerer er du totalt lost, nettopp på grunn av den elendige kundeservicen. Det er flott at responstiden har blitt bedre (ikke det at jeg har merket noe til det), men det hjelper lite når det fortsatt er de samme inkompetente tullingene som sitter hos kunde"servicen". Det er mange, alt for mange, fra NGT som ikke vet hva de snakker om. Det er også tilfellet hos mange andre selskaper, men når den dårlige responstiden kommer på toppen av dette blir det for mye.

Lenke til kommentar

Vil ikke anbefale NGT til noen, kundeservice er helt fraværende på den fronten.

Jeg har hatt problemer med hastigheten ( ut ikke inn ) siden tidlig august får bare svada fra NGT ................. Det verste er at jeg har signalisert til dem at pris ikke er et problem ( jeg er villig til og bytte teknologi feks ADSL2 SDSL ) uten at noen har tatt kontakt.

Jeg har hat NGT helt siden starten og kan vel si at jeg har erfaring med dem.

 

Å påstå at kundeservicen er blitt bedre er nesten en løgn, de har bare fått flere kunder som ikke gidder og klage.......... da det er nyttesløst og gi dem tilbakemeldinger.

 

Så kjøper du bredbåndsforbindelse hos NGT .......... kryss fingeren og håp på at du aldri får noe tøys med linjene for KUNDESERVICE det kan NGT ingenting om. :thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...