Gå til innhold

Bredere linjer fra NextGenTel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NGT har jeg gitt opp.. betalte for 4Mbit sdsl. kan ikke huske å ha fått mer enn 2Mbit ned.. eller mer enn 3 dager oppetid før det droppa i alt fra noen minutter til flere timer.

bytta til 4Mbit sdsl fra en annen leverandør. nå får jeg det jeg betaler for. Det er jo heller ikke en minus at linja er stabil.

Lenke til kommentar

Forresten: Hvorfor er det ikke NGT selv som skal betale for samtalen dersom det er problemer forårsaket av NGT og linjene deres? Jeg synes ikke kunden skal være økonomisk ansvarlig for å ordne opp i leverandørens problemer.

5200565[/snapback]

 

Kunne ikke vært mer enig!

 

NGT klarer ikke å levere den farten jeg betaler for. Skrev og gjorde dem oppmerksomme på problemet. Fikk just mail tilbake hvor de ba MEG ringe dem for at de skal feilsøke på linjen. Når jeg da står 10min i kø hos kundeservice og endelig får forklart hva det gjelder så setter de meg over til teknisk hvor jeg må sitte nesten en halvtime i kø ! ! ! Utrolig irriterende. Da kunne de heller ringt kunden opp igjen når de hadde tid. Så slipper vi å sitte i kø og betale penger for at de ikke klarer å levere varen.

Lenke til kommentar
NGT har en ordning med at teknisk skal ringe deg opp. Problemet er at det rett og slett ikke skjer innen en rimelig tidsramme.

5201785[/snapback]

 

Den ordningen har jeg hvertfall aldri sett noe til! De sier hver gang på kundeservice at jeg blir satt over til teknisk avdeling som seff har en ventetid på halvtimen.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg droppet ngt i sommer, etter at de i lang tid ikke hadde levert hverken stabil linje eller hastigheten jeg betalte for. Og kundeservicen var dårlig, to ganger lovte de å ringe opp men ukene gikk uten et pip. Dritt. :no:

Nå har jeg bluecom. De har bedre kundeservice og like bra priser. Og de var flinke nok og ærlige nok til å si at min linje ikke støtter mer enn 850/380 med noenlunde stabilitet. Ligger litt langt fra sentralen.... :cry:

Lenke til kommentar

Synes det er dumt at de ikke oppgraderer linjene med en gang de annonserer noe slikt.. Blir litt dumt å bli lovet ny linje, for så vente tett opp imot 2mnd før man får det..

 

Noen som tror at lyse kommer til å svare(oppgradere) hastighetene sine nå? Jeg skal bytte over til Lyse(Sandefjord Bredbånd) nå, og synes det er kjipt hvis jeg får omtrent samme hastigheten billigere hos NGT.. :/

Lenke til kommentar

Det er bra med bedre linjer. Men Leverandørene tjener likevel utrolig mye, og det hadde ikke skadet å stille opp hastighetene ytterligere (selvsagt innenfor visse grenser med tanke på systemet). Dessuten så synest ikke jeg at utvilkingen har gått noe raskt de siste årene. Men jeg skal ikke klage, ISDN var mye tregere. Men jeg vil nok gå over til fiberkabel etter hvert.

Lenke til kommentar
Synes det er dumt at de ikke oppgraderer linjene med en gang de annonserer noe slikt.. Blir litt dumt å bli lovet ny linje, for så vente tett opp imot 2mnd før man får det..

 

Noen som tror at lyse kommer til å svare(oppgradere) hastighetene sine nå? Jeg skal bytte over til Lyse(Sandefjord Bredbånd) nå, og synes det er kjipt hvis jeg får omtrent samme hastigheten billigere hos NGT.. :/

5202016[/snapback]

 

Tror nok det er noe mer enn å bare trykke på en knapp så har alle nye hastigheter, tror nok det har noe med infrastruktur også som må gjøres noe med for at nettet skal takle de nye hastighetene... Bare min tankegang :)

Lenke til kommentar
Det er artigt med disse hastighetsøkningene. De fører bare til at de som bor lengst fra sentralen får mindre og mindre.

Og det hjelper ikke å komme raskt gjennom til kundeservicen, hvis kundeservicen sier de skal hjelpe deg, men driter hardt i det.

5202908[/snapback]

 

De får vel ikke mindre og mindre? Bare at de andre får mer og mer....

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...