Gå til innhold

Blair Witch Project -sant?


- mOtz^ -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så akkuratt ferdig filmen, men enkelte ting virket litt forhondsvurdert, slik at det så ut som skuesplill. Men noen som kan noe mer om hendelsen`? Hva tror dere`?

5155161[/snapback]

:!:

Tror ikke noe som helst.

Det er en film, og ikke i nærheten av å være basert på noen sann historie.

5155226[/snapback]

 

oki, har hørt at det er sann historie jeg skjønner du, men da har jeg blitt fortalt feil?

Lenke til kommentar
Så akkuratt ferdig filmen, men enkelte ting virket litt forhondsvurdert, slik at det så ut som skuesplill. Men noen som kan noe mer om hendelsen`? Hva tror dere`?

5155161[/snapback]

:!:

Tror ikke noe som helst.

Det er en film, og ikke i nærheten av å være basert på noen sann historie.

5155226[/snapback]

 

oki, har hørt at det er sann historie jeg skjønner du, men da har jeg blitt fortalt feil?

5155251[/snapback]

Ja.

Lenke til kommentar

http://imdb.com/title/tt0185937/trivia

When promoting the film, the producers claimed it was real footage. Some people still believe it.
The three leads believed the Blair Witch was a real legend during filming, though of course they knew the film was going to be fake. Only after the film's release did they discover that the entire mythology was made up by the film's creators.
Endret av PT
Lenke til kommentar
Det beste med Blair Witch Project er dokumentarfilmen de lagde for å promotere den. Den var utrolig bra. :)

5156689[/snapback]

 

Det er faen meg sant!

 

Jeg fikk anbefalt filmen av en kamerat, som hadde sett den og syntes den var veldig spennende. Var vel i 2000? Bestilte den fra USA, og når jeg fikk den så kikket jeg på filmen i "god viten" om at alt bare var oppspinn (les: film og skuespill), som min kamerat hadde fortalt meg at det var.. Men, så kikket jeg på ekstramaterialet som fulgte med DVD'n; deriblandt den dokumentaren som ble vist på TV i USA i forkant av at filmen kom på Kino der..

 

Og, jeg må faktisk innrømme; Selv om jeg visste at filmen var bare en film, så, etter å ha sett dokumentaren, ble jeg veldig usikker, og måtte søke på internet for å finne stoff om skuespillerne.. Det var virkelig utrolig, for jeg blir aldri (slik) engasjert i film.. Men, den dokumentaren.. det var noe av det mest geniale som jeg har hørt om på lenge når det gjeler Film-PR-stunt!!

 

Hadde jeg bodd i USA, sett den dokumentaren, og etterpå sett filmen, uten å hørt noe spesielt annet.. Da er jeg nesten sikker på at jeg hadde tatt turen for å se etter heksa selv.. Eller løpt som faen i motsatt retning.. For; Den "dokumentaren" fortjener en 6'er..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...