Gå til innhold

Blair Witch Project -sant?


- mOtz^ -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg opplevde også å bli forvirret av denne merkelige miksen av hva som er sannhet og hva som er fiction. Reaksjonen min da jeg fant ut at hele greia var oppsinn, var da sånn omtrent "fy faen så bra!". :)

 

Rett og slett et uhyre smart opplegg som gjorde filmen veldig spesiell å se den første gangen. Illusjonen ble selvfølgelig brutt da jeg fant sannheten i etterkant, og jeg gliste godt og lenge over måten prosjektet ble gjennomført. Jeg ser ihvertfall på det som en genistrek.

 

Hvem som helst egentlig med basis utstyr, rimelig naturtro skuespillere og en dogme-setting kan lage en slik film. Det som var genialt med "The Blair witch project" var spredningen av rykter lenge i forkant av filmen. Det gjorde så mye mer for filmen.

Lenke til kommentar
Jeg begriper ikke hva de tenkte på da de lagde den filmen. Vel, jeg begriper jo at pengemotivet var en heftig del av tankegangen, men å feile så miserabelt, da? Det er vel heller ikke det første eksempelet i historien på at grådighet er filmens verste uvenn.

5161693[/snapback]

 

Jepp, de solgte rettighetene og ble styrtrik. Det er ikke samme folka som er bak den selvsagt.

De kunne selvsagt ikke vite at den skulle bli så fundamentalt elendig da.

 

S,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Jeg aner rett og slett ikke hvorfor så mange synes den filmen var dårlig. Jeg lo og koste meg i over to timer. :shrug:

5162250[/snapback]

Må backe deg opp der LarsP.. Sin city var nydelig!

 

Horrors of spider island derimot... :ermm:

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

Uansett, BWP må ha hatt noen geniale pr-mennesker! Sikker på at 50% av budsjettet på 50 000 dollar gikk dit..

 

Men, grei underholdning var det! Man kan jo klage på litt kvalitet her og der, men jeg greide meg fint gjennom filmen uten å lide for mye.. Bodde i USA på den tiden, så jeg ble dratt med av hype-opplegget rundt filmen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Når de har gjort en så god jobb med pr. at det oppstår en rekke Charlie Sheen-kloner har de jo gjort en strålende jobb!

 

Jeg synes at Blair Witch Project var ganske anspent jeg da... Skvatt til og med noen ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...