Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noen flere tanker om N92 da?

 

en diger skjerm da!

6322353[/snapback]

 

Skjermen er diger og den har jo muligheter for tv :)

Men uansett føler jeg den har blitt litt glemt i alt av lanseringer som har kommet fra nokia.

Etter nokia lanserte N93 føler jeg ikke denne kommer til å bli noen stor hit, hverfall ikke med det første.

"norge" må få bestemt seg for hvilken type signaler de skal bruke til mobil-tv før det kommer til å slå ann i det hele.

 

I mellomtiden koser jeg meg med Doom på min N80 :D

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt på N92. Blitt forelsket i designet, og skulle gjerne sett at N93 heller var i N92 sitt skall.

 

Men med satsning på mobil-TV er den ikke noe for meg som heller ønsker bedre kamera. Liker dog tastene, og hadde ønsket noe lignende på N93.

 

edit: Liten feil der ja, rettet det opp nå.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Heller mer og mer mot N93 her selv, men vil gjerne teste den "live" før jeg svir av x antall laken på en svær mama av en mobil.

 

Har lurt på video kamera i en årrekke, og syns dette kan være en mulighet. Har drevet å laget en del musikk i en årrekke, og vurderer å ta opp det igjen til høsten, nå muligens kombinert med obskure video sekvenser.

 

Noen som vet hvordan video fra denne overføres til PC ? USB ? Via minnekort leser ? (har ikke det i denne PC n)

Endret av JoonGoii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...