Gå til innhold

X3 Reunion - sendt fra Play


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått det enda :(

 

Antar at det har blitt stoppet i tollen, og da går det vel 2-3 virkedager før jeg får kloen i det. Håper ved alle gode krefter at det ligger og venter på meg etter jobb mandag, men frykter det verste.

 

Skal gi noen førsteinntrykk her så fort jeg klarer å få installert det på maskinen her :)

Lenke til kommentar

Det hadde vært flott.

Husk å bruke 1.2 patchen som er kommet ut. Versjon 1 skulle visstnok være skammelig buggete. Tror uansett det skal gå fint på mitt oppsett :D

 

Uansett så har de ikke fått det på Spiderman ennå. Noen forsinkelser fra distributør. Dette er jo typisk, at enkelte *kremt* hypa spill som Q4 og Fear får man på dagen, mens sjeldne perler som dette ikke har samme markedsinteresse.

Endret av Drizt
Lenke til kommentar
hmmm... lurer på om det er bedre kontroller på x3 enn x2.. :hmm:

 

jeg syns at kontrollene på x2 var dårlige og ødelagte mye av spillet.....

 

Noen som vet?

5079885[/snapback]

 

Dette skal være noe av de tingene som er kraftig forbedret. Kan bruke musa ala Freelancer.

en anna ting som er kult er at kampene har blitt "raskere". Våpnene skal visstnok være mye raskere, ikke noe mer vente på at partikkelvåpenet skal treffe.

Endret av Drizt
Lenke til kommentar
Sitt med X3 i hånda no. Var nettopp og kjøpte det.

5086386[/snapback]

 

Hva synes du? Kjøpte det i dag jeg også, men må si jeg ble skikkelig skuffa over ytelsen. Får 10-15 fps i snitt, og det med 3.6Ghz P4, 1 Gig ram og 6800GT :(

 

Har prøvd alle grafikkinnstillinger uten særlig forskjell. Det virker som det er ganske mange med samme problem på egosoft forumet.

 

Får vel bare smøre på med tålmodighet og vente på 1.3 patchen..

Lenke til kommentar
Hva synes du?  Kjøpte det i dag jeg også, men må si jeg ble skikkelig skuffa over ytelsen.  Får 10-15 fps i snitt, og det med 3.6Ghz P4, 1 Gig ram og 6800GT :(

 

Har prøvd alle grafikkinnstillinger uten særlig forskjell.  Det virker som det er ganske mange med samme problem på egosoft forumet.

 

Får vel bare smøre på med tålmodighet og vente på 1.3 patchen..

 

Uspelbart med grafikkinstillingane som var default etter at eg hadde installert. Satte så på 1024x768, medium, medium og automatic quality, antialiasing og anisotropic texture filtering = off. Det går fint. Har P4 2.8, 1gig ram og r9800pro.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Kult! Har aldri hørt om dette spillet før nå, så tok å sjekket noen screens, det ser jo helt amazing ut jo! Syk grafikk!  :dribble:  Hva går spillet ut på egentlig, noe Homeworld lignende saker eller?

5061913[/snapback]

Som de sier i spillet: Trade Fight Build Think.

Har bare 2eren men det er fantastisk, med unntak av kontrollen.

Lenke til kommentar
Veldig bra ytelse etter noen patcher. Egosoft er visstnok veldig flink til å oppdatere produktet sitt etter det har kommet ut.

må si at dette er et spill som jeg kommer til å bruke tid på og kose meg med. Ikke noe tut, kjør og kast som mange andre spill.  ;)

5212081[/snapback]

Blir det spillbart på en pc med AMD Xp2200 (1.7gh) prossesor, 765 (ca) ram, GeForce Ti 4200 grafikkort?

Lenke til kommentar
Som de sier i spillet: Trade Fight Build Think.

Har bare 2eren men det er fantastisk, med unntak av kontrollen.

5209400[/snapback]

 

Styrekontrollen er utrolig mye bedre på X3 enn på X2, før var det lettere å styre slosskampene med autopiloten (jeg synes egentlig det virket litt mere ekte, da romskip sikkert ikke er så lett å styre på skikk..)

 

Så en liten guide..

I X2 var det utrolig vansklig å tjene peng, spessielt i starten.

Det er faktisk vanskligere i X3, ihvertfall før du skjønner hva du driver på med..

 

Så det aller beste rådet jeg kan gi er velg vansklighetsmode 'Easy', eneste forskjellen (jeg vet om), er at du starter med en Argon Transporter (Står i Argon Prime mener jeg) i tillegg til Argon Buster'en som du starter med.

Du starter også med 100.000 cr. istedenfor 5.000 cr.

 

Lærekurven er vanskelig hvis du ikke har vært borti X-spilla før..

Overraskende mange har faktisk gitt opp fordi de ikke klarte å tjene penger, men den som gidder å jobbe litt klarer å tjene raskt penger med -

 

 

 

stikk-ord; satelitter, silikonminer, Transport, best buy/sell locator (sitnevnte finnes i teladi equipment baser)..

 

Lenke til kommentar
Veldig bra ytelse etter noen patcher. Egosoft er visstnok veldig flink til å oppdatere produktet sitt etter det har kommet ut.

må si at dette er et spill som jeg kommer til å bruke tid på og kose meg med. Ikke noe tut, kjør og kast som mange andre spill.  ;)

5212081[/snapback]

Blir det spillbart på en pc med AMD Xp2200 (1.7gh) prossesor, 765 (ca) ram, GeForce Ti 4200 grafikkort?

5212624[/snapback]

 

Vanskelig å si, tror nok kanskje det med lav oppløsning og detaljer. Likevel vil det ikke se så bra ut. I X3 er grafikken rimelig viktig med tanke på stemning og slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...