Gå til innhold

X3 Reunion - sendt fra Play


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanskelig å forklare det kort :)

 

Det er et spill i samme stil som Elite, Freelancer (vel vel), Privateer og dets like. Det er et romspill, der du i all hovedsak fyker rundt i et romskip og handler, utforsker, kriger og bygger opp et imperie. Du kan bygge egne romstasjoner, ha store flåter med skip. fra små fightere, via større og mindre handelsskip til store krigsskip og hangarskip (der du kan ha fightere og mindre skip inni).

 

Håper det var litt oppklarende?

Lenke til kommentar
Hvis du må betale toll tror jeg kanskje du blir nødt til å hente pakken på posthuset. Hvis du slipper det, og pakken ikke er for stor, kommer den rett i postkassen.

 

Edit: Er ikke sikker, men var slik det fungerte for meg iallefall.

5063666[/snapback]

 

Riktig, det er jo på postkontoret man, normalt, betaler den tollen. :)

Trodde selv ikke X3 var ferdig jeg. Der ser man hvor feil man kan ta hehe.

Lenke til kommentar

Regner nok med at jeg må fortolle det, men har regnet på det og det blir omtrent det samme (pittelitt billigere) enn det blir her på berget, selv med postens gebyrer. Og jeg får det forhåpentligvis litt tidligere.

 

Og hvis det fortolles skjer det på posten ja. Det ble desverre slutt på egenfortolling; visstnok for komplisert og for få som brukte det...

 

Og ang. Freelancer så var det et utrolig skuffende spill. Omtrent som et dårlig diablo i verdensrommet. Det hadde utrolig potensiale, i alle fall da det enda var på skisseblokken. Men det var før det ble overtatt av Microsoft og gjort om på hele greiene. (Sier ikke at det nødvendigvis er en sammenheng der).

 

X:BTF og X2, og nå forhåpentligvis X3 er allt det Freelancer burde vært. Og mere til!

Endret av cetram
Lenke til kommentar
Hvis du må betale toll tror jeg kanskje du blir nødt til å hente pakken på posthuset. Hvis du slipper det, og pakken ikke er for stor, kommer den rett i postkassen.

 

Edit: Er ikke sikker, men var slik det fungerte for meg iallefall.

5063666[/snapback]

 

Riktig, det er jo på postkontoret man, normalt, betaler den tollen. :)

Trodde selv ikke X3 var ferdig jeg. Der ser man hvor feil man kan ta hehe.

5063744[/snapback]

 

Du får spillet i posten selv om du må fortolle det... Det er en lapp med som ber deg fortolle spillet før du åpner det, enten ved å gå til nærmeste postkontor (?), eller gjøre det selv via intrenett... Gjør du det via internett selv, sparer du masse penger.

Endret av Zyko
Lenke til kommentar
Du får spillet i posten selv om du må fortolle det... Det er en lapp med som ber deg fortolle spillet før du åpner det, enten ved å gå til nærmeste postkontor (?), eller gjøre det selv via intrenett... Gjør du det via internett selv, sparer du masse penger.

5065075[/snapback]

 

Som jeg sa over er det desverre slutt på dette. Fortolling (egentlig moms, men prosessen heter fortolling, dere kverulanter der ute) skjer nå ved at posten (evt. annen speditør) foretar det for deg, og du får en hentelapp i posten. Du må da dra på posten for å hente pakken, og samtidig betale både MVA samt postens ekspedisjonsgebyr (rundt 75 kroner tror jeg).

 

tasjlbaill: Ja, det er definitivt verdt å prøve. Merk dog at både X, X-BTF og X2 lider litt av at det er laget av tyskere, som ofte har et noe snodig forhold til grensesnitt og kontroller - det kan være litt annereldes enn du er vant til. (Gothic anyone?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...