Gå til innhold

Filmer de snakker norsk i eller nevner Norge


Wobokel

Anbefalte innlegg

i filmen cable guy så snakker han til kona si med noken saftige gloser : håll kjeft di kjerring :!: eg og broder'n måtte spole tilbake for og høyre om det virkelig var sant :!:

 

og i dude where's my car so kjem det to norske homser fram ;)

 

EDIT: 400innlegg :)

Endret av drugis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I en eller annen Steven Segal film så går han og den dame i dekningn på en hytte hun har i "Norge".. Noe som er litt snodig er jo at en ikke ser antydning til fjell i nærheten, og huset ser ut som et gårdshus fra Danmark.. Tror de tok en litt lettvint en der ass =)

5303600[/snapback]

Ja, The Foreigner

Endret av siriofstad
Lenke til kommentar
I en eller annen Steven Segal film så går han og den dame i dekningn på en hytte hun har i "Norge".. Noe som er litt snodig er jo at en ikke ser antydning til fjell i nærheten, og huset ser ut som et gårdshus fra Danmark.. Tror de tok en litt lettvint en der ass =)

5303600[/snapback]

Ja, The Foreigner

5305863[/snapback]

 

Stemmer var slikt det var=) Synes dog det var litt spess at det ikke var antydning til stigning i terrenget =)

Lenke til kommentar

I "the thing" fra 1982(?) så er de jo innom (eller va det på) en norsk forskningsbase base.

Også kom det en gal mann i helikoter som skjøt etter en bikkje, som var norsk og snakket norsk.(mannen altså)

 

Mulig jeg blander litt for jeg har både spilt gjennom spillet å sett filmen men det var så sinnsykt lenge siden.

Endret av Fat_ASS
Lenke til kommentar
I "the thing" fra 1982(?)  så er de jo innom (eller va det på) en norsk forskningsbase base.

Også kom det en gal mann i helikoter som skjøt etter en bikkje, som var norsk og snakket norsk.(mannen altså)

 

Mulig jeg blander litt for jeg har både spilt gjennom spillet å sett filmen men det var så sinnsykt lenge siden.

5313968[/snapback]

 

Han er for såvidt ikke gal. Men han roper. Noe ala det ihvertfall

"Kom dere vekk! Det er ikke en hund! Det er en slags ting!"

Lenke til kommentar
Mener å huske at det var en episode av Love Boat  :innocent: hvor cruiseskipet tok en tur til fjordane i Norge.

 

En liten oppfølging her: De tok faktisk turen innom Bergen og filmet noen scener i Gamle Bergen. Husker det som det var i går :D

 

 

EDIT: Kan også nevne at "The Stig" fra Top Gear har spilt Grieg-musikk på bilstereoen i flere tilfeller.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...