Gå til innhold

Filmer de snakker norsk i eller nevner Norge


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+891234

Norge nevnes stadig vekk (...) i Presidenten: Det snakkes om norske medisinpriser vs. afrikanske, norske fjorder og Norges hvalfangst. I en episode er Josh innom kontoret til en senator, som bruker vikingskip og norske flagg som dekorasjon. Og jeg er bare halvveis ute i sesong 2. :p

Lenke til kommentar

WARNING! B-FILM

 

Santa Slay med WWE brytern Goldberg og hu tøsa fra Nanny på tv3 (ja hu med den slitsomme stemmen)

 

http://www.imdb.com/title/tt0393685/ <-IMDB info and shit

 

Annbefales å se, meget morro :D

 

Anyways, tilbake til det med de norske.

I filmen bor bestefar og barnebarn sammen i et hus i landsbyen HELL

Der prøver bestefar å få barnebarnet til å trene sin "norse" så han kan snakke med folk i hjemlandet ^^

De har en bok som er skrevet på norsk, og flere ganger i filmen snakker de norsk når de leser fra boka, er utrolig morro å høre hvordan de snakker.

Lenke til kommentar

Nå skal det nå nevnes at Vestfold faktisk skrives Westfold (Dog oversatt til Vestfold i den norske boka og teksten), og har null med Norge å gjøre..

 

Det er den vestligste regionen av Rohan, hvor vi bl.a finner Helm's Deep.

Desverre var det mange som måtte påpeke det også på den kinoen jeg var på, og en må jo da bare riste på hodet.

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Nå skal det nå nevnes at Vestfold faktisk skrives Westfold (Dog oversatt til Vestfold i den norske boka og teksten), og har null med Norge å gjøre..

 

Det er den vestligste regionen av Rohan, hvor vi bl.a finner Helm's Deep.

Desverre var det mange som måtte påpeke det også på den kinoen jeg var på, og en må jo da bare riste på hodet.

5409286[/snapback]

 

 

Akkurat det samme når jeg så den for første gang. Folk var vill av begeistring og måtte kommentere det: "De sa jo Vestfold jo!"

Les boka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...