Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

nei faen...1000 mener jeg...det er plass til 1000 pers til? 20.000 ble solgt først, og så 2000 senere, det er plass til 23.000. Så jeg regner med de blir lagt ut en eller annen dag. Er alltid slik

Sendte mail til billettservice ang ekstra billetter og fikk dette til svar:

 

Har ikke hørt noe om dette.

 

Billettservice AS

 

 

Er jo LiveNation som styrer med det da døh...Og de kommer ikke til å si det til noen før de går ut offentlig med det. Har sendt mail til dem sjøl.

Er jo bare å håpe at det kan stemme at det er 1000 billetter til...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lurer på om jeg skal ha Cold Play eller U2 genseren på meg.

 

 

du vet vel om pondus sine holdninger mot U2?? :)

 

hahaha det var akkurat det jeg tenkte på :) kjeda meg bare litt ;P

 

 

og angående pondus. det er en konkuranse på pondus.no der man kan vinne AC DC billetter, jeg anbefaler alle som ikke har billetter å prøve seg.

noen skal jo vinne så hvorfor skulle ikke det være deg?

Endret av kptknert
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Må kjøpe flybillett til Oslo snart, det billigste fra Bergen er å fly til Rygge flyplass, noen som vet om det er lett å komme seg derfra til Oslo?

 

Hvorfor ikke ta tog? Mye billigere, og toget stoppet like i nærheten av telenorarena, dvs Lysaker stasjon. Bestiller du i god tid for du billetter til 200 - 300 kr.

Lenke til kommentar

De som ikke må reise langt og planlegge kan jo bare vente til dagen før eller samme dag og rusle rundt i oslo, er alltid selgere på hvert gatehjørne som dumper prisene for å bli kvitt billettene sine. Du får glatt for 5-600kr, da. Ser alltid sånne med "Bill. selges" og "bill.kjøpes" lapper som går rundt i byen.

Lenke til kommentar
Må kjøpe flybillett til Oslo snart, det billigste fra Bergen er å fly til Rygge flyplass, noen som vet om det er lett å komme seg derfra til Oslo?

 

Hvorfor ikke ta tog? Mye billigere, og toget stoppet like i nærheten av telenorarena, dvs Lysaker stasjon. Bestiller du i god tid for du billetter til 200 - 300 kr.

 

Jeg har tenker på tog også, det er mye billigere, men det tar mye lengre tid noe som gjør at jeg ganske sikkert må ta fri fra skolen flere dager enn virkelig nødvendig. På en annen side har jeg sett det gå et tog fra Bergen kl 23 tirsdag kveld, dette er framme i 6-tiden onsdagen. Dette kan være et alternativ, men jeg er usikker på hvor mye jeg får sove på toget og jeg vil ikke være dautrøtt på konserten. Men tog hjemmover hadde kanskje ikke vært så dumt.

Lenke til kommentar

Hvis du uansett skal være over til dagen etter, kan du like godt ta toget hjem.

Det går tog 08:11, 10:33, 14:33, 16:07, 23:11 fra oslo s til bergen.

 

Bestill minipris billett lenge i forveien så får du vel til 199,- og du slipper å henge på gardermoen i timesvis.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...