Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det blir ølsalg? Det hadde blitt perfekt.

 

Jeg håper det, men tar ingen sjangser. Det blir lommelerke på meg med noe sterkt i og en fridag dagen etter :new_woot:

 

På denne konserten tror jeg du kan se langt etter noe ølsalg! Her vil folk være opptatt med helt andre ting enn å kjøpe øl.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke greia med å kjøpe øl på sånne konserter. Du må brøyte deg bakover gjennom 10000 stk for å komme til pubben, så skal du brøyte deg tilbake igjen (og søle øl på halvparten av folka), gjøre masse folk forbanna med bøllinga di, og når du endelig kommer frem igjen er det bare 1/3 igjen i koppen. Drikk FØR du drar, og piss deg ferdig. Så kan du stå i ro og herje istedet for å stresse med å springe frem og tilbake hele tida.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Skjønner ikke greia med å kjøpe øl på sånne konserter. Du må brøyte deg bakover gjennom 10000 stk for å komme til pubben, så skal du brøyte deg tilbake igjen (og søle øl på halvparten av folka), gjøre masse folk forbanna med bøllinga di, og når du endelig kommer frem igjen er det bare 1/3 igjen i koppen. Drikk FØR du drar, og piss deg ferdig. Så kan du stå i ro og herje istedet for å stresse med å springe frem og tilbake hele tida.

 

Helt enig! Og de (av oss:) som har ståplasser og vil stå langt fremme må nok forberede oss på å møte tidlig en kald februar morgen. Når man først er inne vil det i praksis ikke bli noe rom for å springe etter øl, eller å løpe på dass.

Lenke til kommentar
Står vakter ved alle nedgangene mot ståplassene vanligvis. Og de MÅ du forbi. Ypper du blir du bare kasta ut *sånn*.

Det er begrenset antall ståplasser pga sikkerheten til folk. Kan ikke være altfor mange der nede, da blir det for mye press og panikk kan oppstå og folk blir trampa ihjel. Det har skjedd før på store festivaler.

 

Sist på Roskilde for under en headliner-konsert noen år siden, derfor reduserte de antall ståplasser fra 100k til 70k heretter.

 

Du tenker på Pearl Jam i 2000....nå har det vel aldri vært 100k på en konsert på roskilde siden max betalende de har hatt inne er 90 000, så den har du nok tatt ut fra løse lufta. Forskjellen er at de har satt opp 4 soner foran scenen hvor man må stå i kø for å komme inn til, og så er resten av crowd'en adskilt bak der igjen.

Lenke til kommentar

På Springsteen funket ølsalget ganske bra. Kom inn på Valle ganske tidlig og satte oss på gresset og tok et par pils, pissa oss ferdig og kom oss inn i klynga foran scenen. Men nå har det jo seg sånn at det blir sitteplass på meg med mindre noe stort skjer, så en øl eller to i hånda hadde ikke akkurat vært skadelig.

Lenke til kommentar

Det som er så ufordragelig med fritt ølsalg er alle de godt voksne karene som skal bryte seg bakover og lager masse kaos og dominoeffekter, og er gjerne passe full så de er aggressive med bøllinga si. Så kommer de tilbake med en 5-pack øl de prøver å balansere over hodet mens de bryter seg tilbake til kompisene sine igjen, og skaper masse trengsel og dytting på nytt igjen. Så må de pisse, og da er det bakover igjen.

 

Sånne folk bruker jo mere tid på å slåss og komme seg fremover og bakover enn å faktisk nyte konserten og synge med og slikt..har sett typen på alle Valle Hovin-konsertene jeg har vært på.

Lenke til kommentar

Enda verre enn de som brøyter seg tilbake for å pisse, er de som ikke gjør de etter en 6-pack er unnagjort. Selv opplevde jeg å bli pissa på midt under en konsert i sommer....

 

Men er det noen som ikke har mottat billettene enda? Jeg bestillte 6 (ja, vi er 6 som skal) og har til nå bare mottat 2. De fikk jeg på fredag. Merker jeg begynner å bli litt nervøs nå.

Lenke til kommentar

"Klokka 09.00 legges eventuelle uavhentede billetter ut for salg. Men Svendsen tviler på at det vil være så mange av dem.

 

- Da vi solgte billetter til AC/DC-konserten, ble det 46 uavhentede billetter igjen av 20 000. Så jeg tror sjansene for at det blir noen denne gangen er rimelig små, sier hun."

 

Hehe. Noen lucky bastards her da eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...