Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Metallica ble solgt ut på under 15 minutter, så spørs om Spansknerden fikk noen så han får bytta. :p

 

Kjøpte Black Ice i dag, får ta det som en trøst. Skal bli artig og sette seg med den litt senere. :)

Det var det faen meg å, livet er herlig. Sorry at jeg briefer.

 

Til alle dere som ikke har billett to ting:

 

1. Ikke gi opp ,aldri.

2. Har dere ikke billetter når konsertdagen kommer, dra opp dit og se hva som skjer. Kan hende de selger noen billetter der oppe har skjedd før.

Lenke til kommentar
Ser for meg en blanding av nye sanger fra Black Ice og gamle slagere. Men vi får vel mer peiling når åpningskonserten spilles om et par dager.

 

Kvalifisert gjetning:

 

Rock n roll train

decibel

black ice

The jack

TNT

High Voltage

Hells Bells

Whole lot a rosie

let there be rock

back in black

shoot to thrill

hail caesar

highway to hell

Live Wire

Hell ain't a bad place to be

Dirty Deeds

The girls got rythm

For those about to rock

 

Rekkefølgen tipper jeg ikke på, men den siste er bankers:)

Lenke til kommentar
Ser for meg en blanding av nye sanger fra Black Ice og gamle slagere. Men vi får vel mer peiling når åpningskonserten spilles om et par dager.

 

Kvalifisert gjetning:

 

Rock n roll train

decibel

black ice

The jack

TNT

High Voltage

Hells Bells

Whole lot a rosie

let there be rock

back in black

shoot to thrill

hail caesar

highway to hell

Live Wire

Hell ain't a bad place to be

Dirty Deeds

The girls got rythm

For those about to rock

 

Rekkefølgen tipper jeg ikke på, men den siste er bankers:)

 

 

Kvalifisert...? Nåja :p

 

 

01. Rock 'N Roll Train

02. Hell Ain't A Bad Place To Be

03. Back In Black

04. Stiff Upper Lip

05. War Machine

06. Thunderstruck

07. Hard As A Rock

08. The Jack

09. Big Jack

10. Shoot To Thrill

11. You Shook Me All Night Long

12. Bad Boy Boogie

13. Whole Lotta Rosie

14. Let There Be Rock

15. Black Ice

16. TNT

17. Anything Goes

18. Hells Bells

19. Dirty Deeds Done Dirt Cheap

20. Highway To Hell

21. For Those About To Rock

Lenke til kommentar

Håper ikke! Det er vertfall sagt (av Brian) at de skal spille 5 sanger fra nye skiva, så jeg håper og tror seriøst det blir de 5 jeg har der..

 

Håper de varierer setlista med flere klassikere som ikke er spilt så mye...gone shootin, whats next to the moon, IF YOU WANT BLOOD! De spilte jo disse i 2003 og beviste at de funka som bare faen..Men de har vært dårlige på variasjon siste 20 åra live

Lenke til kommentar

Sure mobiltlf opptak, eller liveopptak har ingenting å si. Det er noe HELT annet å høre det i 120dB.

Jeg har vært på konserter der folk sutra over setlista (Iron Maiden f.eks.), hvor mye de kom til å hate å høre DEN og DEN sangen fordi de har hørt dem altfor mange ganger på liveplater. Men så spør man dem etterpå hvordan det var, og da er de helt hysteriske og det var fantastisk og det feteste de har vært med på, noensinne.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Sure mobiltlf opptak, eller liveopptak har ingenting å si. Det er noe HELT annet å høre det i 120dB.

Jeg har vært på konserter der folk sutra over setlista (Iron Maiden f.eks.), hvor mye de kom til å hate å høre DEN og DEN sangen fordi de har hørt dem altfor mange ganger på liveplater. Men så spør man dem etterpå hvordan det var, og da er de helt hysteriske og det var fantastisk og det feteste de har vært med på, noensinne.

 

Er ikke enig, var selv veldig skuffet etter priest konserten i bergen i sommer på grunn av den grusomme stemmen til rob halford, han burde slutte å røyke. Det med setlisten kan jeg vere enig i så lenge sangene blir spillet på en tilfredsstillende måte.

Lenke til kommentar
Sure mobiltlf opptak, eller liveopptak har ingenting å si. Det er noe HELT annet å høre det i 120dB.

Jeg har vært på konserter der folk sutra over setlista (Iron Maiden f.eks.), hvor mye de kom til å hate å høre DEN og DEN sangen fordi de har hørt dem altfor mange ganger på liveplater. Men så spør man dem etterpå hvordan det var, og da er de helt hysteriske og det var fantastisk og det feteste de har vært med på, noensinne.

 

Er ikke enig, var selv veldig skuffet etter priest konserten i bergen i sommer på grunn av den grusomme stemmen til rob halford, han burde slutte å røyke. Det med setlisten kan jeg vere enig i så lenge sangene blir spillet på en tilfredsstillende måte.

 

 

Han høres mye bedre ut enn i 2000/2001

 

Syns det høres jævlig bra ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...