Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6 timer med tog her. :ermm:

Men å bo nær syndens hovedstad er ikke noe å skryte av. Nå vurderer jeg konsert både i februar og i juni. Det skulle ikke forundre meg om de spilte på Roskilde heller.

 

Men her er den offisielle lisen så langt.

 

5/13/09 Leipzig, DE Zentralstadium TBD TBD

5/15/09 Munich, DE Olympic Stadium TBD TBD

5/17/09 Gelsenkirchen, DE Veltins Arena TBD TBD

5/19/09 Cologne, DE Stadion TBD TBD

5/22/09 Hockenheimring, DE Formula 1 Racing Track TBD TBD

5/24/09 Vienna, AT Ernst-Happel Stadium TBD TBD

6/12/09 Paris, FR Stadt de France TBD TBD

6/15/09 Oslo, NO Valle Hovin 12/17 @ 9AM 12/17 @ 9AM

6/17/09 Helsinki, FI Olympic Stadium TBD TBD

6/19/09 Copenhagen, DK Parken TBD TBD

6/21/09 Gothenberg, SE Ullevi Stadium 12/17 @ 9AM 12/17 @ 9AM

6/23/09 Amsterdam, NL Amsterdam Arena TBD TBD

6/26/09 London, UK Wembley Stadium TBD TBD

6/28/09 Dublin, IE Punchestown Racetrack TBD TBD

6/30/09 Glasgow, UK Hampden Park TBD TBD

Lenke til kommentar

Er man klar når billettene legges ut vil jeg tro de fleste får ja. Var i alle fall ikke noe problem første timen Metallica blei lagt ut da de var på Valle Hovin. Alle jeg kjenner som var klare fikk. Men som sagt: man må være klar når billettene legges ut. 40.000 billetter er litt i lille Norge, men langt ifra nok :p Enormt med 40.000 + sikkert 1000 crew på Metallica. Var som å befinne seg i en maurtue.

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

VH er en killer for bein og rygg ja, særlig fordi folk kommer så tidlig på dagen for å sikre seg god ståplass. Da står de der rett opp og ned på betong i 8 timer i strekk kanskje. Mange tør ikke forlate plassen sin for å kjøpe mat og drikke heller.

 

Har gjort det til en regel å spise et skikkelig måltid før jeg drar opp dit, gjerne på en restaurant hvis jeg/vi har råd.

For når man først står der i køen og det er lite muligheter for å spise innendørs, sola steiker, da sliter man. Ikke sånn kjempeburger, bare vanlig måltid et par ganger på dagen. Er ikke kult å måtte drite der oppe.

 

Og de siste par konsertene jeg har vært der, har jeg drøyet med å dra oppover til i 18-tida. Ikke sittet 5 timer i kø før døra åpnet uten å spise skikkelig mat eller drikke noe. Det er fortsatt null problem å komme seg fremover dit man vil (bortsett fra aller fremst), kommer lett frem til fremste gjerdet før den fremste klynga (de som har sittet der siden morran). Er bare å gå imellom folk som står spredt utover eller sitter på gulvet.

 

De som er fremst har det egentlig aller værst, for de har stått i kø mange timer, så stått mange timer inne på stadion, så når konserten starter er det bare max kaos og press og klemming og dytting alle mulige veier, folk blir sinte, dytter tilbake, man får ikke puste, der blir for varmt osv. Pluss at for å se noe må de se oppover hele tida, mens vi som står LITT lengre bak kan se på storskjermene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...