Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling.

 

HVA FAEN!?

 

Edit: Og nå har de maksimalt antall blabla.. Hva faen? Jeg gjør det jeg skal, venter og venter, så blir jeg kastet ut på grunn av den IDIOTISKE meldingen ovenfor!?

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satt på to pc-er for å bestille... På den ene var jeg inne litt over ni, mens på den andre står jeg fortsatt i kø! Gikk inn samtidig på begge to, så det beviser jo bare hvor lotty systemet til billettservice er. Men.... Jeg har billett, så er fornøyd!

 

Da blir det

Down on the Farm i Halden helgen 12. - 14. juni

AC/DC i Valle Hovin 15. juni.

Metallica i Spektrum 17. juni.

 

Høres det ut som en knallfin uke, eller? :w00t:

Lenke til kommentar

må da si at det gikk veldi greit me linux maskinen.. fikk fra klokken halv 9 te fem på 9 at det var stor pågang og kom meg ingen vei. men fem på 9 havna eg i køen. og etter det gikk det beint fram..

fikk kjøpt 4 billetter. :)

trykte på ac/dc logoen på fram siden av billettservice igjen rett etterpå bare for og skjekke, og då havna eg rett inn på bestillings siden igjen. og det fikk eg til to ganger..

men nå logget meg ut av billettservice siden.

 

men lykke til te dere andre. :) satser på at ikkje billett haiene får for mange billetter..

Lenke til kommentar

HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg kom til betalingen, alt ble tastet inn osv, så kommer "denne funskjonen er ikke tilgjengelig"? WTF!!? !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Edit: Denne funksjonen er før øyeblikket ute av drift

 

Vennligst prøv igjen senere, eller bestill billetter på telefon 815 33 133 hverdager fra 09:00 til 17:00, lørdag fra 10:00 til 14:00.

 

Ja, mhm, er BETALINGSFUNSKJONEN ute av drift nå da?..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xHHpelJc

"Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling."

 

Noen idé hva jeg kan gjøre? Slått av brannmur...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...