Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Hold tunga rett i munnen nå.

Hadde oppe to faner i samme browser. begge kom i mål samtidig. den ene fikk først "internal-feil" mens den andre begynte på "behandler".

Når den andre ble ferdig med "behandlingen" fikk jeg slik sikkerhet blablabla..

Trykte dermed refresh på den første med "internal-feil" og fikk nå kjøpt meg 3stk billetter :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter 40 minutter:

Noen nettleser- eller systeminnstillinger er funnet å ikke virke mot innebyggede sikkerhetssjekker som er en del av bestillingsprossessen. Kunder kan oppleve at å kople ut personvernsinnstillinger relatert til måten din nettleser eller brannmur behandler URL informasjon kan tillate deg å fortsette gjennom bestillingssidene og gjennomføre din bestilling.

 

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Hva gjorde du for å komme deg til betalingen da? Forbi brannmurfeilmeldingen?

 

Jeg fikk samme melding også, på 2 forskjellige pc'er koblet på 2 forskjellige nett (attpåtil med Firefox og IE). Stod i sånn billettservicekø i minst 25 minutter før meldingene kom.

Etter det hamret jeg bare videre ved å trykke på AC/DC linken på forsiden og kom tilslutt igjennom og fikk bestilt 4 billetter. Kom utrolig nok i samme øyeblikk igjennom pr. telefon til Billettluka på Spektrum (815 11 211) og fikk bestilt yttligere 4 billetter der.

 

Nå er det en happy kompisgjeng!!

Lenke til kommentar

Gratulerer alle sammen! Regner med at det fortsatt er noen som sitter og biter neglene helt ned til huden... Men fortsett å prøve! Gidder ikke at de forb**** svartebørshaiene skal få så mange! Kom igjen!

 

Lurte nesten på å kjøpe meg to ekstra billetter og være litt julenisse med de... Selge de for 700 kroner eller sånn! Meeen... Ble med tanken...

Lenke til kommentar

Wohoo. Fikk 2 billetter.

Fikk også feilmeldingen opp med brannmur opplegget. Trykka bare tilbake, mista IKKE plassen i køen (den blå baren hoppa rett opp på ferdig med en gang igjen). Gjorde dette ett par ganger og kom igjennom til slutt :) Brukte Firefox, men vet ikke om det hadde noe å si....

Lenke til kommentar
Gratulerer alle sammen! Regner med at det fortsatt er noen som sitter og biter neglene helt ned til huden... Men fortsett å prøve! Gidder ikke at de forb**** svartebørshaiene skal få så mange! Kom igjen!

 

Lurte nesten på å kjøpe meg to ekstra billetter og være litt julenisse med de... Selge de for 700 kroner eller sånn! Meeen... Ble med tanken...

Du kunne solgt dem for 2000 lapper lett mann

Lenke til kommentar
Hva gjorde du for å komme deg til betalingen da? Forbi brannmurfeilmeldingen?

 

Jeg fikk samme melding også, på 2 forskjellige pc'er koblet på 2 forskjellige nett (attpåtil med Firefox og IE). Stod i sånn billettservicekø i minst 25 minutter før meldingene kom.

Etter det hamret jeg bare videre ved å trykke på AC/DC linken på forsiden og kom tilslutt igjennom og fikk bestilt 4 billetter. Kom utrolig nok i samme øyeblikk igjennom pr. telefon til Billettluka på Spektrum (815 11 211) og fikk bestilt yttligere 4 billetter der.

 

Nå er det en happy kompisgjeng!!

 

 

Det ble full stopp for meg også pga den brannmur dritten, men jeg bare fortsatte å hamre og trykte på kjøp biletter og kom igjennom :D

Lenke til kommentar
Wohoo. Fikk 2 billetter.

Fikk også feilmeldingen opp med brannmur opplegget. Trykka bare tilbake, mista IKKE plassen i køen (den blå baren hoppa rett opp på ferdig med en gang igjen). Gjorde dette ett par ganger og kom igjennom til slutt :) Brukte Firefox, men vet ikke om det hadde noe å si....

 

Prøvde det samme nå, og da kom jeg rett inn på siden hvor man kan kjøpe billetter.. Men nå har jo allerede billetter, så tror jeg bare lukker alt som har med billettservice og gjøre.

Lenke til kommentar
Hva gjorde du for å komme deg til betalingen da? Forbi brannmurfeilmeldingen?

 

Jeg fikk samme melding også, på 2 forskjellige pc'er koblet på 2 forskjellige nett (attpåtil med Firefox og IE). Stod i sånn billettservicekø i minst 25 minutter før meldingene kom.

Etter det hamret jeg bare videre ved å trykke på AC/DC linken på forsiden og kom tilslutt igjennom og fikk bestilt 4 billetter. Kom utrolig nok i samme øyeblikk igjennom pr. telefon til Billettluka på Spektrum (815 11 211) og fikk bestilt yttligere 4 billetter der.

 

Nå er det en happy kompisgjeng!!

 

 

regner ikke med at du leste hva det stod på forsiden istad da..

 

om man så at samme person med tanke på navn,kontonr, adresse osv. kjøpte over 4 billetter så ble alle billetter sletta for dem personene..

 

pga de skulle hindre svartebørs

Lenke til kommentar

Er som det alltid er med billettservice....helt bingo ! Nå har jeg heldigvis billett til februar konserten, så slapp å knote med det geniale systemet den gangen her...men må si det er helt utrolig at de ikke klarer å forbedre det. Tenk på ticketmaster i england og statene...hvor mange fler billetter de selger til hvert arrangement. Når jeg bodde i Australia i fjor, så solgte Chili Peppers ut 9 konserter på 15-20 minutter uten at systemet var nede...og da snakker vi store stadion-konserter...og tenk på Spice Girls som solgte ut på bare et par min i statene....nei, de har ingen unnskyldning med det jallasystemet sitt (Billettservice)....

Lenke til kommentar
Er som det alltid er med billettservice....helt bingo ! Nå har jeg heldigvis billett til februar konserten, så slapp å knote med det geniale systemet den gangen her...men må si det er helt utrolig at de ikke klarer å forbedre det. Tenk på ticketmaster i england og statene...hvor mange fler billetter de selger til hvert arrangement. Når jeg bodde i Australia i fjor, så solgte Chili Peppers ut 9 konserter på 15-20 minutter uten at systemet var nede...og da snakker vi store stadion-konserter...og tenk på Spice Girls som solgte ut på bare et par min i statene....nei, de har ingen unnskyldning med det jallasystemet sitt (Billettservice)....

 

til og med billettserice.se eller ticnet.se som er det samme som de bruker i Sverige, har man mye bedre system.. de har ikke den "blå dritten" som går fram og tilbake.. man får opp et helt annet vindu hvor det også står antal minuter man har igjen i køen

Endret av wailer
Lenke til kommentar
regner ikke med at du leste hva det stod på forsiden istad da..

 

om man så at samme person med tanke på navn,kontonr, adresse osv. kjøpte over 4 billetter så ble alle billetter sletta for dem personene..

 

pga de skulle hindre svartebørs

 

Way ahead of you there!

Bestilte og betalte med kort på nett, på telefon oppgav jeg et annet navn og fikk et referansenummer på billetter jeg skal hente nuh!

Lenke til kommentar
Hva gjorde du for å komme deg til betalingen da? Forbi brannmurfeilmeldingen?

 

Jeg fikk samme melding også, på 2 forskjellige pc'er koblet på 2 forskjellige nett (attpåtil med Firefox og IE). Stod i sånn billettservicekø i minst 25 minutter før meldingene kom.

Etter det hamret jeg bare videre ved å trykke på AC/DC linken på forsiden og kom tilslutt igjennom og fikk bestilt 4 billetter. Kom utrolig nok i samme øyeblikk igjennom pr. telefon til Billettluka på Spektrum (815 11 211) og fikk bestilt yttligere 4 billetter der.

 

Nå er det en happy kompisgjeng!!

 

 

regner ikke med at du leste hva det stod på forsiden istad da..

 

om man så at samme person med tanke på navn,kontonr, adresse osv. kjøpte over 4 billetter så ble alle billetter sletta for dem personene..

 

pga de skulle hindre svartebørs

 

Å kommme igjennom på telefon er godt gjort haha

 

Men å bestille fra samme adresse går vel bra? Så lenge det er to forskjellige navn og eposter og tlfer?

telefonenene er registrert på samme navn da. DEt har ikke noe å si det?

Siden både jeg og stefaren min skal ha billetter:P

Lenke til kommentar
Fortsett å presse på! Haiene får ikke lov til å ta for mange! Jeg var på kvart på 9 og kom inn kvart over 9 eller noe... Ren lotto, og føler egentlig det er dårlig gjort ovenfor de som har sittet på Billett"Service" i flere timer... Men det er tydeligvis sånn de liker det... REN LOTTO! Fortsett å presse!

Å komme på lenge før ni er ikke noe vits. Jeg hadde klokka på vekking 9 jeg og fikk kjøpt.

Men hvis de sletter bestillinga mi fordi det er bestilt to ganger fra samme husstand og brukt to forskjellige tlfer som er registrert på samme person. Da blir jeg nødt til å gjøre noe drastisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...