Gå til innhold

Bra torrent program som anbefalles

c-h-r-i-s

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger et bra torrent nedlastingsprogram. Det må være så jeg kan bestemme hvor mange kb/s den får lov til og gå opp til på hver enkelt nedlasting, og det skal ikke være programmet Azureus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke azureus? Hvorfor ikke?

Azureus har jo mange fine funksjoner å by på, mm.

Jeg kan ikke skjønne hvorfor du ikke vil bruke Azureus som torrentprogram.

Etter min mening er Azureus det beste torrentprogrammet jeg har brukt, men hvis ikke du vil bruke Azureus, så vet jeg dessverre ikke om noen bedre torrent klient.

EDIT: Du kan jo alltids bruke BitComet da. :)

Endret av Espen54
Skrevet

Etter min mening er Azureus det beste torrentprogrammet jeg har brukt, men hvis ikke du vil bruke Azureus, så vet jeg dessverre ikke om noen bedre torrent klient.

Kanskje fordi det bruker så mye ressurser at det er helt vilt?

BitComet er mye bedre imo

Skrevet

Kanskje fordi det bruker så mye ressurser at det er helt vilt?

BitComet er mye bedre imo

Mnjaa..

Kanskje det gitt! :p

Jeg lar aldri noen programmer stå på når jeg laster ned torrents.

DC++ om dagen, Azureus om natten. ;)

Skrevet

EDIT: Du kan jo alltids bruke BitComet da. :)

Jeg vet, Azureus er aller best. Men jeg har fått et problem med det som jeg ikke får fikset uansett hva jeg gjør. Det lukker seg hele tiden av seg selv, og det er et så stort problem at jeg ikke får brukt det til nedlasting.

Hvis noen har en løsning til dette er jeg veldig takknemmelig for det!

Jeg har bitcomet nå, men hvor setter jeg nedhastigheten?

Skrevet
Jeg vet, Azureus er aller best. Men jeg har fått et problem med det som jeg ikke får fikset uansett hva jeg gjør. Det lukker seg hele tiden av seg selv, og det er et så stort problem at jeg ikke får brukt det til nedlasting.

Hvis noen har en løsning til dette er jeg veldig takknemmelig for det!

Jeg har bitcomet nå, men hvor setter jeg nedhastigheten?

Prøvd å oppdatere Java?

Du kan stille inn alt mulig på innstillinger i BitComet ;)

Skrevet

høres ut som du har ett problem med java ... kan jo alltids prøve å gå tilbake til en eldre versjon av Azureus,det har hjulpet meg før.

kan ikke anbefale noen andre programmer,da jeg alltid har brukt Azureus,og er strålende fornøyd :)

• 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg har også Bit comet, men jeg får ikke hastigheter over 30kb/s, noe som ikke er særlig gunstig. Jeg har sjekket at det ikke er noe som hindrer en større fart.

Hva kan jeg gjøre for å få bedre hastigheter på det jeg skal laste ned?

PD:)

Skrevet

Har brukt µTorrent og Azureus og av de to likte jeg µTorrent best, men den sluker alt som kaller seg båndbredde, så alle andre i nettverket klaget på at de ikke fikk tal i internett når maskinen min var i gang :p så nå bruker jeg azureus.

Skrevet
Eneste som torrentprogrammet som jeg har forgudet:

µTorrent

6234933[/snapback]

Dette er en snart 1år gamel tråd menmen...

Jeg brukte Azureus men det begynte plutselig og trøbble og verken oppdateringer eller reinstallasjon hjalp..

Nå bruker jeg µTorrent , utrolig bra og stabilt, ingen planer om å skifte fra det... :D

Skrevet
Har brukt µTorrent og Azureus og av de to likte jeg µTorrent best, men den sluker alt som kaller seg båndbredde, så alle andre i nettverket klaget på at de ikke fikk tal i internett når maskinen min var i gang :p så nå bruker jeg azureus.

6234918[/snapback]

Du har mulighet til å begrense både opplastingshastighet og nedlastingshastighet i uTorrent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...