c-h-r-i-s Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Trenger et bra torrent nedlastingsprogram. Det må være så jeg kan bestemme hvor mange kb/s den får lov til og gå opp til på hver enkelt nedlasting, og det skal ikke være programmet Azureus.
Solid Edge Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Bit torrent er ganske bra......bruker det selv... man kan også endre hastigheten
Kadmium Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Ikke azureus? Hvorfor ikke? Azureus har jo mange fine funksjoner å by på, mm. Jeg kan ikke skjønne hvorfor du ikke vil bruke Azureus som torrentprogram. Etter min mening er Azureus det beste torrentprogrammet jeg har brukt, men hvis ikke du vil bruke Azureus, så vet jeg dessverre ikke om noen bedre torrent klient. EDIT: Du kan jo alltids bruke BitComet da. Endret 6. oktober 2005 av Espen54
ErlendRU Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Ikke azureus? Hvorfor ikke?Azureus har jo mange fine funksjoner å by på, mm. Jeg kan ikke skjønne hvorfor du ikke vil bruke Azureus som torrentprogram. Etter min mening er Azureus det beste torrentprogrammet jeg har brukt, men hvis ikke du vil bruke Azureus, så vet jeg dessverre ikke om noen bedre torrent klient. Kanskje fordi det bruker så mye ressurser at det er helt vilt? BitComet er mye bedre imo
Kadmium Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Ikke azureus? Hvorfor ikke?Azureus har jo mange fine funksjoner å by på, mm. Jeg kan ikke skjønne hvorfor du ikke vil bruke Azureus som torrentprogram. Etter min mening er Azureus det beste torrentprogrammet jeg har brukt, men hvis ikke du vil bruke Azureus, så vet jeg dessverre ikke om noen bedre torrent klient. Kanskje fordi det bruker så mye ressurser at det er helt vilt? BitComet er mye bedre imo Mnjaa.. Kanskje det gitt! Jeg lar aldri noen programmer stå på når jeg laster ned torrents. DC++ om dagen, Azureus om natten.
Slettetavmeg Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Bruker selv BitTornado, og det er super dupert.
ErlendRU Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Ikke la deg villede av alle disse raringene, gå for BitComet du.
c-h-r-i-s Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Skrevet 6. oktober 2005 Ikke azureus? Hvorfor ikke?Azureus har jo mange fine funksjoner å by på, mm. Jeg kan ikke skjønne hvorfor du ikke vil bruke Azureus som torrentprogram. Etter min mening er Azureus det beste torrentprogrammet jeg har brukt, men hvis ikke du vil bruke Azureus, så vet jeg dessverre ikke om noen bedre torrent klient. EDIT: Du kan jo alltids bruke BitComet da. Jeg vet, Azureus er aller best. Men jeg har fått et problem med det som jeg ikke får fikset uansett hva jeg gjør. Det lukker seg hele tiden av seg selv, og det er et så stort problem at jeg ikke får brukt det til nedlasting. Hvis noen har en løsning til dette er jeg veldig takknemmelig for det! Jeg har bitcomet nå, men hvor setter jeg nedhastigheten?
ErlendRU Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg vet, Azureus er aller best. Men jeg har fått et problem med det som jeg ikke får fikset uansett hva jeg gjør. Det lukker seg hele tiden av seg selv, og det er et så stort problem at jeg ikke får brukt det til nedlasting. Hvis noen har en løsning til dette er jeg veldig takknemmelig for det! Jeg har bitcomet nå, men hvor setter jeg nedhastigheten? Prøvd å oppdatere Java? Du kan stille inn alt mulig på innstillinger i BitComet
Propaganda Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 høres ut som du har ett problem med java ... kan jo alltids prøve å gå tilbake til en eldre versjon av Azureus,det har hjulpet meg før. kan ikke anbefale noen andre programmer,da jeg alltid har brukt Azureus,og er strålende fornøyd
Zeph Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Har brukt Azureus og BitComet, med tanke på fart er dei like gode, BitComet er lettare å bruke, så eg held ein knapp på BC.
Tordenflesk Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg har bitcomet nå, men hvor setter jeg nedhastigheten? Førstesida under Options
PsychoDevil98 Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Jeg har også Bit comet, men jeg får ikke hastigheter over 30kb/s, noe som ikke er særlig gunstig. Jeg har sjekket at det ikke er noe som hindrer en større fart. Hva kan jeg gjøre for å få bedre hastigheter på det jeg skal laste ned? PD:)
GeirGrusom Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Har brukt µTorrent og Azureus og av de to likte jeg µTorrent best, men den sluker alt som kaller seg båndbredde, så alle andre i nettverket klaget på at de ikke fikk tal i internett når maskinen min var i gang så nå bruker jeg azureus.
Complexity Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Eneste som torrentprogrammet som jeg har forgudet: µTorrent
Tore Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Eneste som torrentprogrammet som jeg har forgudet: µTorrent 6234933[/snapback] Dette er en snart 1år gamel tråd menmen... Jeg brukte Azureus men det begynte plutselig og trøbble og verken oppdateringer eller reinstallasjon hjalp.. Nå bruker jeg µTorrent , utrolig bra og stabilt, ingen planer om å skifte fra det...
miCro Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Har brukt µTorrent og Azureus og av de to likte jeg µTorrent best, men den sluker alt som kaller seg båndbredde, så alle andre i nettverket klaget på at de ikke fikk tal i internett når maskinen min var i gang så nå bruker jeg azureus. 6234918[/snapback] Du har mulighet til å begrense både opplastingshastighet og nedlastingshastighet i uTorrent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå