Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel slik at flametongue er best hvis motstandern har mye armor (f.eks. wariors) og rockbiter er best hvis motstandern har lite armor (f.eks. mages).

 

Dette fordi flametongue ikke blir redusert av armor, gir altså like mye skade på alle mobs. Rockbiter derimot gir mer skade cloth-brukere enn på plate-brukere.

 

Eller noe i den duren?

Endret av janan71
Lenke til kommentar

har et lite spm.

 

sitter å leker meg med build på jobb..

 

kom fram til denne

 

får å slippe en del spm:

 

Jeg velger Shield specialization isteden for Ascestral knowledge siden AK kun gir meg 200 mana. og shield spec hjelper litt mot rogues og warriors.

 

dette blir nokk mainly en pve build, når jeg går over til å pvp'e så velger jeg nokk NS ( PvP build )

 

 

atm bruker jeg DW får både pvp og pve. og klarer meg fint, men lurer litt på hva dere andre bruker.. 2h lr DW?

 

likte 2H før når den kunne proce fra SS.

 

 

edit: kom på at jeg glemte hva jeg skulle spør om:/ trøtt som ei ugle på dag tid..

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Veldig enig med Badbeer.

Finnes jo shamans som ikke vet hva grounding totem er en gang.

 

Har også et fint eksempel på at det finnes SKILLED shamans, denne er elemental/resto i tillegg :cool:

 

HERE it is :thumbup:

7872628[/snapback]

 

 

Orket ikke mer enn 3 min av den filmen! kan godt hende han har skills, men han som lagde filmen burde finne seg noe annet og gjøre! Zoome inn på crits hele tiden? Fikk enda mer vondt i hodet nå! Jesus!

Lenke til kommentar

Min shaman er 49 nå, og herjer villt i battlegrounds. Jeg har ingen problemer med å ta en twink warrior i melee. Helt villt hvor mye skade Wf rank2 på mainhand og wf rank 1 på offhand pluss stormstrike, lightningshield og earthshock kan gjøre. Krydre med div totems, og du har en stykk dødelig ku.

Lenke til kommentar
Min shaman er 49 nå, og herjer villt i battlegrounds. Jeg har ingen problemer med å ta en twink warrior i melee. Helt villt hvor mye skade  Wf rank2 på mainhand og wf rank 1 på offhand pluss stormstrike, lightningshield og earthshock kan gjøre. Krydre med div totems, og du har en stykk dødelig ku.

7886473[/snapback]

 

Hvorfor bruker du ikke WF2 på begge? :hmm:

Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut at samme rank av WF på begge våpen når man dual wielder gjør at begge våpnene ikke kan WF procce samtidig.

Så med forskjellig ranks og litt flaks kan du få SS (2 slag) + 4 WF slag + 2 slag hvit dmg, digg burst dmg :D

 

edit: gogo skriveleif

Endret av Tor-Gunnar
Lenke til kommentar
Er Toughness verdt 5 poeng fra restoration/elemental?

 

Og: Er det noe vits å gå helt ned til Shamanistic Rage?

7884477[/snapback]

 

Toughness er vel det VERSTE talent shamans har. litt bedre vist du springer rundt med shield mye (noe som FÅ gjør) men alt i alt helt bortkasta. ta heller det Dodge talent(husker ikke navn) det gir det % på å slitte å bli skada på et hit, istedenfor 3-400 mer armor.

 

Toughness er vel left over fra da Blizzard trodde at shamans kunne tanke, noe som viste seg å ikke gå så bra.

Lenke til kommentar
Min shaman er 49 nå, og herjer villt i battlegrounds. Jeg har ingen problemer med å ta en twink warrior i melee. Helt villt hvor mye skade  Wf rank2 på mainhand og wf rank 1 på offhand pluss stormstrike, lightningshield og earthshock kan gjøre. Krydre med div totems, og du har en stykk dødelig ku.

7886473[/snapback]

 

Hvorfor bruker du ikke WF2 på begge? :hmm:

7886972[/snapback]

 

fordi at WF har en timer på 3 sec(?).

 

det vil si at vist du bruker WF av samme rank på OH og MH og WF proker på en de så vil det ta 3 sec får du kan prokke på våpen nr 2.

 

dette gimper deg JÆVELIG mye. en irriterende bug. som sikkert ikke kommer til å bli fixa med det første :thumbdown:

 

Med WF1/WF2 kan han får WF proc på begge våpene samtidig siden de har forskjellige timers..

 

 

Leifs her, jobber natte vakt og er trøtt som ei ugle..

 

Edit: seint ute.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Er Toughness verdt 5 poeng fra restoration/elemental?

 

Og: Er det noe vits å gå helt ned til Shamanistic Rage?

7884477[/snapback]

 

Toughness er vel det VERSTE talent shamans har. litt bedre vist du springer rundt med shield mye (noe som FÅ gjør) men alt i alt helt bortkasta. ta heller det Dodge talent(husker ikke navn) det gir det % på å slitte å bli skada på et hit, istedenfor 3-400 mer armor.

 

Toughness er vel left over fra da Blizzard trodde at shamans kunne tanke, noe som viste seg å ikke gå så bra.

7888929[/snapback]

Anticipation. Ok, da fyller jeg ut anticipation istedet for 1-2 fyllpoeng i Toughness. Spiller med skjold til 40, da jeg respeccer til Dualwield.

 

Men 6% mindre manacost på instants, verdt noe? (til levling)

Lenke til kommentar
En kompis av meg som har laget et par filmer om Elemental specc.

Ikke noe utrolige crits, men hva en elemental shaman kan få til.

Link

7874569[/snapback]

No offence til deg, men den filmen var sykt dårlig redigert, var litt sånn Maydie redigering spør du meg :hrm:

 

Er Toughness verdt 5 poeng fra restoration/elemental?

 

Og: Er det noe vits å gå helt ned til Shamanistic Rage?

7884477[/snapback]

 

 

Toughness er vel det VERSTE talent shamans har. litt bedre vist du springer rundt med shield mye (noe som FÅ gjør) men alt i alt helt bortkasta. ta heller det Dodge talent(husker ikke navn) det gir det % på å slitte å bli skada på et hit, istedenfor 3-400 mer armor.

 

Toughness er vel left over fra da Blizzard trodde at shamans kunne tanke, noe som viste seg å ikke gå så bra.

7888929[/snapback]

Anticipation. Ok, da fyller jeg ut anticipation istedet for 1-2 fyllpoeng i Toughness. Spiller med skjold til 40, da jeg respeccer til Dualwield.

 

Men 6% mindre manacost på instants, verdt noe? (til levling)

7889021[/snapback]

Toughness er IKKE verdt 5 pts, hvis du først går ned til Shamanistic Rage, tror jeg dette er en beste PvE builden i enhancement treet, så gå resten inn i Restoration: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

 

 

 

Av og til merker du at HPen din synker fortere enn mobben sin, og da kan det være greit å shocke litt. Kan egentlig være greit å shocke ganske ofte, men bare pass på at du ikke bruker så alt for mye mana på det. Og forresten, Healing Wave koster utrolig mye mana for de som er enhancement (De har lite mana) så prøv å bandasjer deg og eventuellt spis i stedet for å heale.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...