Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Her kan alle som spiller med shaman dele erfaringer, stille spørsmål osv..

 

 

Hvordan er deres shaman?

 

Min shammy

Player Name: Leetshaman (VIL BYTTE!!)

Rase: Orc

Guild: The Bone Collectors

Best instance: ZF

Realm: Burning Blade

Level: 41 atm

Endret av j0k3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har prøvd å lage en slik tråd før, men den blei stengt(:S), så prøver igjen..

Fjerner dette om denne får lov til å bli åpen..

---

 

Her kan alle som spiller med shaman dele erfaringer, stille spørsmål osv..

 

 

Hvordan er deres shaman?

 

Min shammy

Player Name: Leetshaman (VIL BYTTE!!)

Rase: Orc

Guild: The Bone Collectors

Best instance: ZF

Realm: Burning Blade

Level: 41 atm

Hvis denne tråden blir stengt vil jeg ha forklaring på hvorfor tilsvarende Mage-tråd ikke blir stengt.

 

Player Name: Urin

Rase: Orc

Guild:

Best instance: Hva mener du med dette?

Realm: Maelstrom

Level: 51

 

Har enchancement / restoration build. Har litt ræva utstyr på våpensiden, bruker Ripsaw sammen med Aegis of the Scarlet Commander (hvor pokker finner jeg bedre shields?) eller The Chief's Enforcer. Leter etter en god 2-handed øks også.

Endret av kårekårelimihåret
Lenke til kommentar

Min shammy

 

Player Name: Shaft

Rase: Orc

Guild: Harlequins

Best instance: RFC

Realm: Burning Blade

Level: 60

 

Build:

 

------------------------------------------------

Enhancement:

 

Ancestral Knowledge Rank 5

Thundering Strikes Rank 5

Improved Ghost Wolf Rank 2

Improved Lightning Shield Rank 2

Two-Handed Axes and Maces Rank 1

Flurry Rank 5

Enhancement Total: 20

 

Restoration:

 

Improved Healing Wave Rank 5

Tidal Focus Rank 5

Eventide Rank 5

Improved Lesser Healing Wave Rank 4

Tidal Mastery Rank 5

Improved Mana Spring Totem Rank 5

Nature's Swiftness Rank 1

Mana Tide Totem Rank 1

Restoration Total: 31

------------------------------------------------

 

Hvordan går det med The Bone Collectors forresten?

Ser ingen av dere lenger.. Jeg var med der fra lvl 48-55 eller noe...

Endret av Omar
Lenke til kommentar

Min shammy

Player Name Grellur

Rase Tauren

Guild Atra Vulgus

Best instance LBRS

Realm Daggerspine

Level 60

 

Tjah, foreløpig enhancement build med natures swiftness. Blir vel til full restoration specc etterhvert. Prøver å samle på Elements settet, men går ikke fullt så bra :p

 

Forresten, guilden rekrutterer :)

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Navn: Turambar

Rase: Orc

Server: Ravencrest

Guild: Hidden agenda

LvL: 60

Beste instance: hmm, skjønner ikke helt det spørsmålet, men jeg har vært i BWL hvis det er den vanskeligste du mener.

 

Elemental/resto (instance heal bot)

 

5 EF deler og fint ragnaros skjold. aurastone hammer osv. Skal se om jeg gidder å slenge opp allahazam profil :)

Lenke til kommentar
Hvordan går det med The Bone Collectors forresten?

Ser ingen av dere lenger.. Jeg var med der fra lvl 48-55 eller noe...

Hmmm, er nesten bare alt's igjen der da.. Er meg og 15 stk til elns som ikke er alt's bare.. Men er et greit guild egentlig.. Er jo bare midlertidig til jeg blir lvl 60 og finner meg et ordentlig guild.. ;)

Lenke til kommentar

Navn: Garkszul

Ork

Level: 39 (Venter med 40 pga AB)

Guild:

Realm: BB

 

Spilte med deg i WSG 21-30 leetshaman, Jeg og nuxtor var vel et par hakk vasser må jeg si, på lvl 30 ^^

 

Angående overpowered vil jeg si at shamans er enkle å spille bra, men vannsklige å spille supert...

 

Hva synes dere om en full elemental build på lvl 39?

Lenke til kommentar

Jeg har en 60 troll shaman, møkk kjedelig og spille etter min mening. Spesielt som enchantment shaman som jeg var. Var endel dire maul runs der ja, og det ble til og bare håpe på "random" windfury hits/crits.

Så jeg rerolla warrior og er nå 60 med han med passe godt utstyr og det syntes jeg var mye mer morro.

Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar
Jeg har en 60 troll shaman, møkk kjedelig og spille etter min mening. Spesielt som enchantment shaman som jeg var. Var endel dire maul runs der ja, og det ble til og bare håpe på "random" windfury hits/crits.

Så jeg rerolla warrior og er nå 60 med han med passe godt utstyr og det syntes jeg var mye mer morro.

Har også en 60 shaman, som nå tusler rundt i fullt twill sett og lager potions til meg :!:

 

Shaman blir møkk kjedelig som du sier.

Lenke til kommentar
Jeg har en 60 troll shaman, møkk kjedelig og spille etter min mening. Spesielt som enchantment shaman som jeg var. Var endel dire maul runs der ja, og det ble til og bare håpe på "random" windfury hits/crits.

Så jeg rerolla warrior og er nå 60 med han med passe godt utstyr og det syntes jeg var mye mer morro.

Jeg mener omvendt.. Jeg spilte warrior før, men rerolla til shaman..

Shammy'n er bare lvl 42 foreløpig da men.. :roll:

Lenke til kommentar
Jeg har en 60 troll shaman, møkk kjedelig og spille etter min mening. Spesielt som enchantment shaman som jeg var. Var endel dire maul runs der ja, og det ble til og bare håpe på "random" windfury hits/crits.

Så jeg rerolla warrior og er nå 60 med han med passe godt utstyr og det syntes jeg var mye mer morro.

Gikk litt lei jeg og for å være ærlig, men det var før jeg fikk meg et raiding guild ;)

Lenke til kommentar
Shaman blir møkk kjedelig som du sier.

Har fått litt det samme inntrykket etterhvert. Det blir utrolig festlig på level 20 og level 30 (Ghost wolf + Frost shock og WF + Astral recall + Reincarnation), men etter det er det bare oppgraderinger av totems/spells. Mange oppgraderinger per level, men svært lite er interessant når man bare bruker WF/Rockbiter + Lightning shield og shocks.

Lenke til kommentar
Shaman blir møkk kjedelig som du sier.

Har fått litt det samme inntrykket etterhvert. Det blir utrolig festlig på level 20 og level 30 (Ghost wolf + Frost shock og WF + Astral recall + Reincarnation), men etter det er det bare oppgraderinger av totems/spells. Mange oppgraderinger per level, men svært lite er interessant når man bare bruker WF/Rockbiter + Lightning shield og shocks.

Må si meg enig.

Mens jeg levlet syntes jeg det begynte å bli kjedelig, men nå som jeg er aktiv i end-game raiding instancer, og end-game PvP syntes jeg shaman er en av de kuleste klassene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...