Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Litt nysjerrig bare, hva er deres høyeste Lightning Bolt crit?

 

Min shaman er lvl66, har godt og vel +460 spelldamage ubuffet. Poppet 2 trinkets med henholdsvis +104 og +120 spelldamage, Blood Fury som gir nesten 200 tror jeg. Var iallefall over 800 spell damage.

 

Lightning bolten critta på 2888, Lightning overload, BANG 2921 critt. lvl64 warrior = død :p

 

Var ganske gøy!

Er dette ganske bra? Eller bare ok/normalt for en elemental shaman?

Lenke til kommentar

Totemic call er fantastisk. 25% mana tilbake er vel sjeldent avgjørende, men er en snasen bonus. Muligheten for å fjerne totemene i tilfelle et patrol skulle komme for nærme e.l. er priceless. Tidligere var man jo nødt til å plante nye totems, og bruke enda mer mana for å forhindre dette.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Hei!

Litt nysjerrig bare, hva er deres høyeste Lightning Bolt crit?

 

Er dette ganske bra? Eller bare ok/normalt for en elemental shaman?

7847092[/snapback]

 

Jau, er bra det der. Du får siste rank av Lightning Bolt neste level(lvl 67) også så skaden din går vel opp 50ish normal og ca 100 i crit.

Med 300+ cooking kan du lage 30min +23 spelldmg mat og ikke glem wrath of air totem.

Har vært oppe i 3080noe med min 70 shaman, da uten blood fury(er troll).

 

Så du vil nok komme i 3.2k - 3.4k når du blir level 70.

 

Spiller med policy at damage trinketene mine + elemental mastery skal alltid være på cooldown, kommer jeg over en "boss" mob så kan jeg heller vente på cooldown enn at man sparer på trinketene i tilfelle rottefelle.

 

 

Totemic call og det -% på manakost for totems i restoration talenttreet funker bra. Totemic call baserer seg på base mana på totemet, tar ikke hensyn til det talentet.

Så du kan caste totems 25% billigere og få tilbake 25% av orginal manakost, ikke hvor mye det faktisk kosta deg å plante totemet.

 

Så la oss si du caster 4 totems for tilsammen 1000mana. med -25% så koster dette bare 750mana. og så bruker du totemic recall før noen av totemene har gått ut og du får tilbake 25% fra base manakost dvs 250mana(isteden for 187mana som hadde være "rett").

Endret av Supradog
Lenke til kommentar
Totemic call er fantastisk. 25% mana tilbake er vel sjeldent avgjørende, men er en snasen bonus. Muligheten for å fjerne totemene i tilfelle et patrol skulle komme for nærme e.l. er priceless. Tidligere var man jo nødt til å plante nye totems, og bruke enda mer mana for å forhindre dette.

7847184[/snapback]

På hvilket lvl får vi dette?

Lenke til kommentar
Totemic call er fantastisk. 25% mana tilbake er vel sjeldent avgjørende, men er en snasen bonus. Muligheten for å fjerne totemene i tilfelle et patrol skulle komme for nærme e.l. er priceless. Tidligere var man jo nødt til å plante nye totems, og bruke enda mer mana for å forhindre dette.

7847184[/snapback]

På hvilket lvl får vi dette?

7847925[/snapback]

Rundt lvl 30 afaik

Lenke til kommentar
Totemic call er fantastisk. 25% mana tilbake er vel sjeldent avgjørende, men er en snasen bonus. Muligheten for å fjerne totemene i tilfelle et patrol skulle komme for nærme e.l. er priceless. Tidligere var man jo nødt til å plante nye totems, og bruke enda mer mana for å forhindre dette.

7847184[/snapback]

På hvilket lvl får vi dette?

7847925[/snapback]

 

Level 30 visstnok

Lenke til kommentar
Min build atm

 

med shocks som koster 370 mana, clearcasting, watershield og shamanistic rage går jeg nesten aldri oom. imp ghost wolf er bare drit, 2 wasted talent points. hadde det helt til 60, men herregud - earthbind totem, frost shock, stoneclaw totem - np!

 

når jeg hitter 70 kommer dette til å bli builden min

7847088[/snapback]

 

dette er hva vi kaller en suicide build.. funker fint HELT til noen targete deg.

og det kommer til å bli en "vannskelig" overgang for deg å gå fra uber dps build til 0 dps build.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Hei!

Litt nysjerrig bare, hva er deres høyeste Lightning Bolt crit?

 

Min shaman er lvl66, har godt og vel +460 spelldamage ubuffet. Poppet 2 trinkets med henholdsvis +104 og +120 spelldamage, Blood Fury som gir nesten 200 tror jeg. Var iallefall over 800 spell damage.

 

Lightning bolten critta på 2888, Lightning overload, BANG 2921 critt. lvl64 warrior = død :p

 

Var ganske gøy!

Er dette ganske bra? Eller bare ok/normalt for en elemental shaman?

7847092[/snapback]

Jeg har vel fått rundt samme som deg, men jeg har ikke blood fury, og popper bare en trinket, men har wrath of air da...

Lenke til kommentar
Hei!

Litt nysjerrig bare, hva er deres høyeste Lightning Bolt crit?

 

Min shaman er lvl66, har godt og vel +460 spelldamage ubuffet. Poppet 2 trinkets med henholdsvis +104 og +120 spelldamage, Blood Fury som gir nesten 200 tror jeg. Var iallefall over 800 spell damage.

 

Lightning bolten critta på 2888, Lightning overload, BANG 2921 critt. lvl64 warrior = død :p

 

Var ganske gøy!

Er dette ganske bra? Eller bare ok/normalt for en elemental shaman?

7847092[/snapback]

 

Morsom historie, bare synd at du ikke har kunnet brukt 2 trinketer samtidig siden 1.9 eller noe :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg synes shaman er ganske kjedelig i PvP nå.

Alt er jo bare flaks, får jeg ingen WF procs eller crits er jeg sjanseløs.

Jeg føler jeg er helt avhengig av å få WF og crits ellers er løpet kjørt.

Og når jeg vinner en kamp sitter jeg ikke igjen med følelsen av at jeg er en bedre spiller enn den jeg vant mot, men at det var flaks at WF procca og at noen WF slag critta. :ph34r:

Å bruke riktige totems og shock til enhver anledning for så bare sette håpet til WF og crits synes jeg ikke er så veldig utfordrene som f.eks. rogue, å time stuns, energy ticks osv.

Noen som kan overbevise meg om at shammy PvP ikke bare er flaks og at man faktisk må være litt god for å vinne i PvP? :(

Lenke til kommentar
Jeg synes shaman er ganske kjedelig i PvP nå.

Alt er jo bare flaks, får jeg ingen WF procs eller crits er jeg sjanseløs.

Jeg føler jeg er helt avhengig av å få WF og crits ellers er løpet kjørt.

Og når jeg vinner en kamp sitter jeg ikke igjen med følelsen av at jeg er en bedre spiller enn den jeg vant mot, men at det var flaks at WF procca og at noen WF slag critta. :ph34r:

Å bruke riktige totems og shock til enhver anledning for så bare sette håpet til WF og crits synes jeg ikke er så veldig utfordrene som f.eks. rogue, å time stuns, energy ticks osv.

Noen som kan overbevise meg om at shammy PvP ikke bare er flaks og at man faktisk må være litt god for å vinne i PvP?  :(

7856148[/snapback]

Respecc restoration. :)

Lenke til kommentar

Det blir vel å gimpe seg selv relativt mye med tanke på at jeg skal lvle 61-70 + det faktum at resto shammies virker latterlig kjedelig å spille.. Ok du trenger ikek flaks for å få WF og crits men herregud, bare stå heale seg selv i en evighet mens du shocker en gang i timen og lar fire totems drepe fienden din. Om noe ser lite skill-krevende ut må det være resto shammies. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...