Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt utrolig at shamans får 20-25% sjanse for å procce Clearcasting at ett talent poeng, når mages får kun 10% av FEM talent poeng :D

 

Har 11% spellcrit + 10% talents + 3% totem atm = 24% spellcrit sjanse, i greenies.

8019337[/snapback]

Ikke for å herpe gleden, ødelegge tråden eller dra en DaXon, men jeg tviler litt på at det får være sånn lenge.

Lenke til kommentar
Helt utrolig at shamans får 20-25% sjanse for å procce Clearcasting at ett talent poeng, når mages får kun 10% av FEM talent poeng :D

 

Har 11% spellcrit + 10% talents + 3% totem atm = 24% spellcrit sjanse, i greenies.

8019337[/snapback]

Ikke for å herpe gleden, ødelegge tråden eller dra en DaXon, men jeg tviler litt på at det får være sånn lenge.

8019348[/snapback]

 

Dessverre forberedt på det der. Eneste måten å noen lunde balansere mana-bruken på tho, så er en ganske fin ide.

 

Håper heller på mage buff enn shaman nerf for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Helt utrolig at shamans får 20-25% sjanse for å procce Clearcasting at ett talent poeng, når mages får kun 10% av FEM talent poeng :D

 

Har 11% spellcrit + 10% talents + 3% totem atm = 24% spellcrit sjanse, i greenies.

8019337[/snapback]

Ikke for å herpe gleden, ødelegge tråden eller dra en DaXon, men jeg tviler litt på at det får være sånn lenge.

8019348[/snapback]

 

Dessverre forberedt på det der. Eneste måten å noen lunde balansere mana-bruken på tho, så er en ganske fin ide.

 

Håper heller på mage buff enn shaman nerf for å si det sånn.

8019378[/snapback]

Synd å bytte fra meganerfet paladin til zomgwtfpwnende shaman, for så å se den nerfes igjen. Jeg forstår deg godt, men elemental shamans er det eneste som spiser meg skikkelig 1on1 PvP.

Lenke til kommentar
-=nibbler=-:

 

Den første builden sin ser forsåvidt god ut, men jeg ville gjort et par justeringer. Linky :-). Her har du mer fokus på å heale deg selv kjapt uten interrupts, siden du har tenkt på å gå melee, samtidig som du sparer noe mana de gangene du healer. Jeg har også flyttet 2 poeng fra Anticipation til Enhancing Totems, men dette er smak og behag. Jeg selv syns 15% økt effekt fra strength og agility totem er verdt mye. Når du går kraftig enhancement for å level trenger du heller ikke mindre aggro fra healing, da du antakelig holder på alene og ikke har noen å trekke aggro fra (min erfaring iallefall).

 

På din andre build ser det ut som du vil være litt mer gruppe-rettet. I slike tilfeller vil kanskje Healing Grace være bedre enn Improved Reincarnation. Videre ville jeg antakelig flyttet poengene fra Improved Weapon Totems til Enhancing Totems. Du vil ikke ha noe utbytte av weapon totems selv, da dine egne buffs er mye bedre. For å pirke litt mer, ville jeg kanskje tenkt over om du kommer til å bruke 2h weapon når du har dual wield. Det er bare 1 poeng, men det betyr også 1% mindre dodge.

 

Alt i alt tror jeg du burde velge det som virker logisk for deg og din spillestil. Kanskje også be om input fra de du er i gruppe med. Hva syns de fungerer, hva syns de ikke fungerer. Legg an løpet deretter. Håper iallefall min input var til hjelp :-)

8015203[/snapback]

Hei! Takk for svært konsrtuktivt og nyttig svar!!

Den linken der er nok builden jeg kommer til å gå for, så får det evt bli en respec etterhvert. Takk igjen! Hyggelig med så gode svar :)

Lenke til kommentar
Hei! Takk for svært konsrtuktivt og nyttig svar!!

Den linken der er nok builden jeg kommer til å gå for, så får det evt bli en respec etterhvert. Takk igjen! Hyggelig med så gode svar :)

8022974[/snapback]

 

Bare hyggelig. Godt å kunne være til hjelp. Er lett å føle seg litt "lost" inni mellom alle talents og skills og klasser og mobs. Enhancement er moro, og brorparten av shamaner vil nok si at enhancement er veien å gå ved leveling :-)

Lenke til kommentar
Helt utrolig at shamans får 20-25% sjanse for å procce Clearcasting at ett talent poeng, når mages får kun 10% av FEM talent poeng :D

 

Har 11% spellcrit + 10% talents + 3% totem atm = 24% spellcrit sjanse, i greenies.

8019337[/snapback]

Ikke for å herpe gleden, ødelegge tråden eller dra en DaXon, men jeg tviler litt på at det får være sånn lenge.

8019348[/snapback]

 

 

Mages er vel kjent for å være n1 QQ ? :p

 

Tipper de klarer å kvine seg til å få ClearCasting på crit, de og :D

Lenke til kommentar

Sett litt på Tier 4/5 og PVP settene nå. Er det bare meg, eller er de settene ALT for dårlige i forhold til hvor mye slit det er å få tak i dem?

 

Gearet jeg har nå (lvl 69, castermail), som jeg har funnet på AH og fått gjennom quests, ingen instancer, er jo nesten like bra som PVP settene og TIer 4:P Er jo såklart ikke helt på linje, men har like mye, hvis ikke mer +spelldamage og så og si like mye av andre stats bortsett fra resilence.

 

Burde ikke de her settene forbedres litt? (har ikke sett på andre sett enn for elemental shaman)

Lenke til kommentar
hva syns dere, skal jeg gå elemental (caster) frem til jeg får DW (lvl 42) eller gå 2hander på lvl 21/22 --> til lvl 42 ?

8032732[/snapback]

 

Gå 1hand shield og enchancement imo.

8033485[/snapback]

 

 

er vel ikke akkuratt mye av + dmg 1h og shield frem til lvl 42?

8034894[/snapback]

 

+15-20% damage mot 30-40% less taken = mindre downtime, ditt valg.

Lenke til kommentar
Sett litt på Tier 4/5 og PVP settene nå. Er det bare meg, eller er de settene ALT for dårlige i forhold til hvor mye slit det er å få tak i dem?

 

Gearet jeg har nå (lvl 69, castermail), som jeg har funnet på AH og fått gjennom quests, ingen instancer, er jo nesten like bra som PVP settene og TIer 4:P Er jo såklart ikke helt på linje, men har like mye, hvis ikke mer +spelldamage og så og si like mye av andre stats bortsett fra resilence.

 

Burde ikke de her settene forbedres litt? (har ikke sett på andre sett enn for elemental shaman)

8037172[/snapback]

 

Altfor mange attribute points brukt på resilience, det som gjør dem litt dårlig.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvordan 1h+shield > 2h for lvling med enhancement men kanskje det er bedre, jeg brukte 2h selv for det meste.

 

Og hvordan kan elemental bli bedre enn enhance for lvling?

Jeg prøvde elemental specc nå i 64, jeg plukka riktignok bare gear fra AH og hadde sånn 150 nature dmg +100 dmg increase totem men synes ikke akkurat det var veldlig effektivt når jeg dreper mobs dobbelt så fort med enhance og da trenger jeg nesten aldri å reste heller, respecca tilbake etter en kort stund :p

<3 enhance DW for lvling

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...