Gå til innhold

Demo av Call of Duty 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
god grafikk + akkurat samme gameplay som i det første spillet.

for meg er det totalt uaktuelt, 2+3 brett så er man lei av scriptede hendelser.

Jeg ser det omvendt jeg da. COD har mange heftige scener på hvert map som ingen andre map i samme spillet har. Dette gjør det hele mye mer filmatisk.

 

I BiA er det bare sirkulering rundt fienden som teller. DER blir det kjedelig raskt...

Lenke til kommentar
Christian' date='27/09/2005 : 17:53'] Hmmm, jeg var ikke imponert over grafikken i det hele tatt :( Trodde jeg kjørte den på fult også, og det gikk rimelig greit på 9700pro...

 

Gameplayet er akkurat det samme og de skriptede hendelsene ja.... var mye mer imponert over F.E.A.R , men det skulle vel egentlig bare mangle.... :(

Makan til sutring, må jeg si!

Grafikken er da kjempefin den! Okaj da, så er ikke grafikken verdens beste, det er jo en synd og en skam! Alle spill MÅ jo ha verdens beste grafikk, eller hva?

 

Forøvrig, mener du gameplay skulle endre seg fra COD1 til COD2? Det høres ut som om du synes COD2 burde være mer likt FEAR. OJE! Det hadde jo vært konge! "Call Of Duty 2 features insane matrix-effects and Japanese-styled horror. Fuck WW2! This is much cooler!"... :ermm:

Lenke til kommentar
[iC' date=27/09/2005 : 18:05]
Christian,27/09/2005 : 17:53] Hmmm, jeg var ikke imponert over grafikken i det hele tatt :( Trodde jeg kjørte den på fult også, og det gikk rimelig greit på 9700pro...

 

Gameplayet er akkurat det samme og de skriptede hendelsene ja.... var mye mer imponert over F.E.A.R , men det skulle vel egentlig bare mangle....  :(

Makan til sutring, må jeg si!

Grafikken er da kjempefin den! Okaj da, så er ikke grafikken verdens beste, det er jo en synd og en skam! Alle spill MÅ jo ha verdens beste grafikk, eller hva?

 

Forøvrig, mener du gameplay skulle endre seg fra COD1 til COD2? Det høres ut som om du synes COD2 burde være mer likt FEAR. OJE! Det hadde jo vært konge! "Call Of Duty 2 features insane matrix-effects and Japanese-styled horror. Fuck WW2! This is much cooler!"... :ermm:

det ville blitt Wolfenstein - The Japanized :p

Lenke til kommentar
Christian,27/09/2005 : 16:53] Hmmm, jeg var ikke imponert over grafikken i det hele tatt :( Trodde jeg kjørte den på fult også, og det gikk rimelig greit på 9700pro...

 

Gameplayet er akkurat det samme og de skriptede hendelsene ja.... var mye mer imponert over F.E.A.R , men det skulle vel egentlig bare mangle....  :(

du kan garantert ikke ha kjørt den på fullt.. På fullt sleit min med 6800gt. Alternativt å stiller den automatisk ned på eldre grafikkort.

Endret av rulleguru
Lenke til kommentar
[iC' date=27/09/2005 : 16:57]
Har de ikke lagt fysikk inn i spillet? Latterlig.

Nei, de har ikke det.

Hadde dette liksom vært et spill fra en ganske fattig utvikler som presses av utgiveren, hadde jeg skjønt det.

Men nå er det jo ikke sånn. Utvikleren av COD2 er jo styrtrik, blant annet pga. COD1, og som om ikke det var nok, så har de i tillegg har utviklet sin helt egen grafikkmotor... Det blir bare for teit.

 

Slike spill (altså FPS) "må" liksom ha ragdoll-fysikk. Vet ikke helt hvorfor, men det er nå bare sånn.

har ikke testet det enda.. men var det ikke snakk om at de skulle bruke D3 motoren da ? :hmm:

Lenke til kommentar
[iC,27/09/2005 : 16:57]
Har de ikke lagt fysikk inn i spillet? Latterlig.

Nei, de har ikke det.

Hadde dette liksom vært et spill fra en ganske fattig utvikler som presses av utgiveren, hadde jeg skjønt det.

Men nå er det jo ikke sånn. Utvikleren av COD2 er jo styrtrik, blant annet pga. COD1, og som om ikke det var nok, så har de i tillegg har utviklet sin helt egen grafikkmotor... Det blir bare for teit.

 

Slike spill (altså FPS) "må" liksom ha ragdoll-fysikk. Vet ikke helt hvorfor, men det er nå bare sånn.

har ikke testet det enda.. men var det ikke snakk om at de skulle bruke D3 motoren da ? :hmm:

Det var det nå aldri snakk om. Det var hele tiden det at utviklerne hadde laget en helt ny motor fra scratch.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...