Gå til innhold

Demo av Call of Duty 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Single-player blir vel ikke så interessant denne gangen heller, for oss som ikke orker en haug med scriptede scener, men de som likte Cod vil seffa digge toeren også.

 

Når det gjelder Multiplayer så er jeg litt mer spent, likte egentlig CoD veldig bra i MP, funket fint som LAN-game med 6-10 stykk. Gøy med "reprise" effekten også, ble ikke så lett å "campe" med den ;)

 

Inntil videre så venter jeg heller til fullversjonene (evt mp-demo) før jeg laster ned noe.

 

Mangel på fysikk er egentlig ikke så viktig for gameplayet spør du meg, selvom det er naturligvis er kult å se på. Spiller endel CS:Source, sjelden fysikken har noe direkte innvirkning på spillet. Man må jo nesten ha noe tilsvarende "gravity-gun" for at det skal ha mye å si, men den dukker neppe opp i en WW2 shooter uansett :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så rart, jeg hadde da alt på fult, og jeg hadde ikke "force directx 7 på"...

Går ikke dette på source motoren ? HL2/CS:s lagger heller ikke noe hos meg, så jeg anntok egentlig at jeg kunne kjøre d ganske bra....

 

dessuten så sa jeg ikke at det skulle være likt F.E.A.R , men jeg sa at jeg var skuffet over COD2 demoen, og at jeg var imponert over F.E.A.R demoen..

 

Men syns fremdeles ikke grafikken var noe særlig, hadde kanskje litt for store forhåpninger av screenshots jeg har sett. Og jeg hadde ventet/håpet på at de vill implementere noe nytt istedet for bare bedre grafikk og nye brett. Dette er min mening, og den syns jeg at jeg skal få lov til å ha :p

 

Men, for min del, er det jo alltid lov å hope at det ferdige spillet vil tilby noe mer....

Endret av [^..^]Christian
Lenke til kommentar

Spillet ser utrolig lineært og uten de helt store mulighetene for å gjøre det ene eller det andre.

I demoen stod alt på halt og jeg fikk de samme beskjedene om og om igjen om å flanke mg fra høyre...jada....

Grafisk sett ser det nå faktisk ut som en perle da...det kombinert med eax støtte og god lyd gjør det nå til et nestegenerasjons-spill for min del.

1600x1200 alt max og har alikevel 60-80 fps :)

Lyden går via et x-fi fatality fps lydkort, og hørtes for min del suuuupert ut :D

Multiplayer blir nok tøft...men singleplayer må få løst de "ventepåatplayergjørsomhanvisstskalderogderogder" bedre.

Lenke til kommentar
Spillet ser utrolig lineært og uten de helt store mulighetene for å gjøre det ene eller det andre.

I demoen stod alt på halt og jeg fikk de samme beskjedene om og om igjen om å flanke mg fra høyre...jada....

Grafisk sett ser det nå faktisk ut som en perle da...det kombinert med eax støtte og god lyd gjør det nå til et nestegenerasjons-spill for min del.

1600x1200 alt max og har alikevel 60-80 fps :)

Lyden går via et x-fi fatality fps lydkort, og hørtes for min del suuuupert ut :D

Multiplayer blir nok tøft...men singleplayer må få løst de "ventepåatplayergjørsomhanvisstskalderogderogder" bedre.

(Med tjukk Skotsk aksent) "We need to flank that Machine Gun from the right" "That MG-42's a real bugger! Flank 'er from the right!"

Lenke til kommentar
Var meget bra. Eneste var at det krever maskinkraft, men 9800 pro er jo ikke akkurat bra lenger. Gikk greit nok i 1024x768...

 

Soldaten var en hard negl og, tålte jo et halvt tonn bly før jeg ble hurt.

hva slags PC har du?

jeg kjører det på en ussel 1.6ghz AMD XP1900+ 512mb DDR og Radeon 9800 pro, og det går nesten like glatt som det første :D

Lenke til kommentar

AMD64 3200+, 1 GB Ram, WD Raptor 74GB...

 

Kan jo oppsummere kort med at du ikke kjører det like glatt som det første, iallefall ikke på oldtidselektronikken din. Hvis det går glatt så er det i recommended settings(som for deg er ganske lave) og ikke i 1024x768 med litt AAF og sånt. Min bror har nesten identisk oppsett så jeg vet hva jeg snakker om.

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...