Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdaget nettopp en funksjon i Safari jeg ikke var klar over. Hvis man er på en nettside, og zoomer ut, får man opp alle fanene som nokså store vinduer, og kan scrolle mellom de med to-finger scrolling sidelengs. Ganske kjekt!

 

Nytt i Safari 6 og/eller ML? Eller er det en kjent funksjon jeg ikke har oppdaget før nå?

Lenke til kommentar

Er det Core2Duo prosessor?

Jepp.

 

 

Spørsmålet er vel hva du savner i din nåværende Macbook Pro?

Ofte lagger den mye hvis jeg har åpne flere programmer samtidig. I tillegg bråker viften en god del. Vet ikke om det siste har noe forskjell i de nye, men.

 

 

Personlig ville jeg droppet å kjøpe ny, og heller installert en SSD (+ kanskje mer minne) for mye bedre ytelse.

Hvordan? Hva vil det cirka koste?

Lenke til kommentar

En ting jeg har irritert meg over, ettersom jeg har utvidet antall spaces og sveiper mellom disse så dukker det opp en ekkel hvit ramme på neste space. Hva er poenget med dette, og det var ikke sånn i Lion? Uansett går det ann å få bort denne hessligheten?

 

Anyone ?

Lenke til kommentar

Neh, holder det greit og trygt, og bruker en ekstern disk. Tusen takk for hjelpen.

 

Du kan gjøre som meg. Jeg tok ut DVD drevet og satte inn en optibay hvor jeg installerte en SSD disk (Samsung 830 256GB). Du får med en boks hvor du kan sette inn DVD drevet og bruke det eksternt vha USB. Dermed beholder du den originale disken, som du f.eks kan bruke som lagringsdisk mens du kjører OSet på SSDen. Funker som bare det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...