Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om ikke ledig, så i det minste tilgjengelig, ja. Det betyr vel at det kan settes inn, men det er mulig den bruker harddisken som swap-plass for de 845mb'ene dersom de plutselig må brukes til noe annet.

 

Har du SSD?

Nei jeg har standard hdd, hmm det ser ut som om jeg må invistere i litt mer ram alikavell. :whistle:

 

Edit: Wohoo vi er på 800 sider! :tease:

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

får man kjøpt "deksler" til MBP her til lands? har sett flere forskjellige deksler som man knipser på. noe ala som for iphone som virker fine.

Har sett dette på eplehuset i bergen. Men de er veldig dyre.

Hvis du ser et par sider tilbake har jeg linket til et deksel som jeg har kjøpt fra ebay. Kan si hva jeg synes om det når det er kommet i hus :)

Lenke til kommentar

Hei! Min MacBook Pro 2009 sluttet i går å fungere. Kommer til en hvit bakgrunn med apple-logoen i midten, som til slutt forsvinner og jeg ender opp med hvit bakgrunn og "parkering forbut"-symbol der hvor apple-logoen var. Noen som vet hva som kan være galt? :hmm:

 

Kernelen laster ikke. Prøv å sette inn CDen som kom med maskinen, boot fra den, og hva som sies i Verktøy -> Diskverktøy.

Lenke til kommentar

får man kjøpt "deksler" til MBP her til lands? har sett flere forskjellige deksler som man knipser på. noe ala som for iphone som virker fine.

Har sett dette på eplehuset i bergen. Men de er veldig dyre.

Hvis du ser et par sider tilbake har jeg linket til et deksel som jeg har kjøpt fra ebay. Kan si hva jeg synes om det når det er kommet i hus :)

orker ikke å lete hehe. Satser på at du kommer med en mini anmeldelse når du får den :)

Lenke til kommentar

får man kjøpt "deksler" til MBP her til lands? har sett flere forskjellige deksler som man knipser på. noe ala som for iphone som virker fine.

Har sett dette på eplehuset i bergen. Men de er veldig dyre.

Hvis du ser et par sider tilbake har jeg linket til et deksel som jeg har kjøpt fra ebay. Kan si hva jeg synes om det når det er kommet i hus :)

orker ikke å lete hehe. Satser på at du kommer med en mini anmeldelse når du får den :)

 

Om du ikke orker å se ett par sider tilbake i diskusjonen, så kan det umulig være så viktig for deg, hvorfor skal folk da ta seg tid til å hjelpe deg?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...