Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FOrslag til hva jeg kan tørke MBA-skjermen med? Litt fingeravtrykk og støv ;)

 

Papir og vann. Evt. Zalo om det er alvorlig.

Ikke bruk Zalo. Zalo er så sterkt at det KAN ødelegge det ytterste beskyttelseslaget på skjermen.

 

Hmm... Det har jeg ikke kjennskap til. Jeg har alltid vasket alle mine Macer med en dråpe Zalo og vann. Rene og fine skjermer uten skader.

Lenke til kommentar
Hei. Har en Macbook Pro mid 2010 ( 6,2) som jeg tenkte jeg skulle formatere i helgen for å få lagt inn ny firmware til skjermkortet i den , noe som krever Mac OS X Snow Leopard 10.6.3 minst.

 

Fikk formatert harddisken med disk-utilty før instalasjonen startet slik at det ikke skulle ligge noe igjen som kunne lage problemer senere.

 

Valgte bort alle språkpakkene ( unntatt norsk og engelsk som jeg beholdt) + noen ekstra printer drivere.

 

Problemet starter når det er 27 minutter igjen av instalasjonen, da får jeg følgende feilmelding :

 

" Install Failed. Mac OS X could not be installed on your computer,the install could not copy the necessary support files. Click restart to restart your computer and try installing again"

 

Kopierte dette fra en tråd, men har samme problem

 

Jeg har Snow Leopard, prøvd 2 ganger, men får samme beskjeden hver gang.

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

 

Kopierte dette fra en tråd, men har samme problem

 

Jeg har Snow Leopard, prøvd 2 ganger, men får samme beskjeden hver gang.

 

Hva skal jeg gjøre?

 

RAM, disk, media eller SuperDrive kan være årsakene.

 

Hmm, noe jeg kan gjøre for å ordne dette eller er macen ødelagt om de overnevnte mulige feilene stemmer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...