Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MTP er æsj. Bruker heller mus når jeg har muligheten. Trackpad er for meg en reserveløsning. For all del, MTP og Trackpaden til min MBP er fantastisk til å være trackpads, men en mus er likevel overlegen. Blir som å sammenligne sniping i FPS-spill på PC og konsoll.

Delivs enig. Syns MTP er chill til å surfa og høyra på musikk o.l., men til meir presise arbeid som spel eller grafisk desig, er mus å foretrekke her også.

Lenke til kommentar

Jeg er en flittig bruker av Logic Express 9 og i det siste har jeg kikket mye på Logic Studio 9. Mange nye duppeditter og finnesser jeg har lyst til å prøve ut. Men ble ikke Logic sist oppdatert i 2009? Når kan vi forvente en ny versjon så jeg slipper å betale i dyre dommer to ganger?

Lenke til kommentar

Jeg er en flittig bruker av Logic Express 9 og i det siste har jeg kikket mye på Logic Studio 9. Mange nye duppeditter og finnesser jeg har lyst til å prøve ut. Men ble ikke Logic sist oppdatert i 2009? Når kan vi forvente en ny versjon så jeg slipper å betale i dyre dommer to ganger?

Jeg kjøpte nylig Logic express 9. Er vant til å bruke Logic studio, men gadd ikke bruke mye penger på det da Logic X er like om hjørnet. (hvis vi skal tro ryktene) Express og Studio versjonen har uansett de samme egenskapene, når det kommer til selve programmet.

Lenke til kommentar

Jeg er en flittig bruker av Logic Express 9 og i det siste har jeg kikket mye på Logic Studio 9. Mange nye duppeditter og finnesser jeg har lyst til å prøve ut. Men ble ikke Logic sist oppdatert i 2009? Når kan vi forvente en ny versjon så jeg slipper å betale i dyre dommer to ganger?

Jeg kjøpte nylig Logic express 9. Er vant til å bruke Logic studio, men gadd ikke bruke mye penger på det da Logic X er like om hjørnet. (hvis vi skal tro ryktene) Express og Studio versjonen har uansett de samme egenskapene, når det kommer til selve programmet.

 

Skjønner. Hvilke funksjoner savner du fra Pro som ikke er i Express?

Lenke til kommentar

Jeg er en flittig bruker av Logic Express 9 og i det siste har jeg kikket mye på Logic Studio 9. Mange nye duppeditter og finnesser jeg har lyst til å prøve ut. Men ble ikke Logic sist oppdatert i 2009? Når kan vi forvente en ny versjon så jeg slipper å betale i dyre dommer to ganger?

Jeg kjøpte nylig Logic express 9. Er vant til å bruke Logic studio, men gadd ikke bruke mye penger på det da Logic X er like om hjørnet. (hvis vi skal tro ryktene) Express og Studio versjonen har uansett de samme egenskapene, når det kommer til selve programmet.

 

Skjønner. Hvilke funksjoner savner du fra Pro som ikke er i Express?

Som sagt så er selve Logic-programmet det samme, så i arbeidsvinduet savner jeg ingen ting. Kunne tenkt meg Soundtrack Pro 3, og ikke minst Production Utilities. Main Stage bruker jeg ikke mye, og når jeg først spiller live bruker jeg for det meste hardware synther. Så er det selvsagt en god del plug-ins man gjerne skulle hatt, men dette er heller ikke et stort savn da jeg bruker en haug av egne softsynths. Per dags dato jobber jeg mye med midi, så føler Express gjør jobben meget bra.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke så innmari lenge til ATV3 kommer, men det blir nok ikke før til våren en gang. Dette er forsåvidt bare tipping fra min side og selv kommer jeg antakeligvis til å kjøpe en ATV2 idag hvis de har den på eplehuset i Trondheim. Hva lurer du på?

 

Syns den ser rimelig lekker ut, og ettersom iTunes nå har åpnet for film i Norge frister det litt. Samt det å mekke seg en Netflix konto er vel en smal sak? De tilbyr vil ganske mye for en liten sum i mnd. om jeg har forstått dette rett? Lurer litt på erfaringer rundt dette egentlig. Og så er det vel slik at man kan streame alt man har i iTunes biblioteket sitt også?

 

Når det er sagt, så åpner Eplehuset butikk på Amanda senteret i Haugesund neste mnd. Det blir kanskje noen gode åpningstilbud på forskjellige varer da :)

 

EDIT: Dette er vel sånn ca OT-prat egentlig, men dere få ha meg ynskyldt .

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...