Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd alle slags spill, men enten fire fingre nedover på trackpaden, eller cmd(eple tasten)+tab for å få opp alle programmer som kjører, ser ut til å fungere fint.

 

Great. Selv bruker jeg spaces flittig, så cmd+tab tror jeg aldri jeg har brukt. Bruker stort sett trackpaden, og da går det fort nok å sende pekeren i hjørnet for så å velge space alt etter hvilket program jeg skulle til:P Men cmd+tab går kanskje fortere.

Noen som vet om bruk av 9 spaces bruker mye ressurser? Skulle jo ikke tro det.hmm.gif

Lenke til kommentar

2 av de fire gummiføttene under på min sen '08 unibody MB har falt av.. Noen som vet om det er en rask garantireparasjon hos Eplehuset, eller må den sendes inn til InfoDestroy ? Er de to på batterilokket. Og en i hjørnet oppe holder på å løsne.

 

Ingen som har vært borti dette ?

 

Dette er kosmetisk, så det er ikke sikkert de vil dekke det på garanti/reklamasjon. Du kan spørre da. :)

Lenke til kommentar

Isåfall noen ide om hvor jeg skal henvende meg? Bor i Akershus. Og Apple Store på Elkjøp Lørenskog skal visstnok ikke ha noe med Apple.no

 

Fant nå et sted som het Snorre Data. Noen som har erfaring med det? Grunnen til at jeg vurderer det er siden det er nærme der jeg bor.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...