Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Det kan være greit å ha, selv om den tåler utrolig mye! Eneste jeg har fått er noen riper under, etter å gjort et eller annet. Første dagen jeg fikk den slo jeg den relativt hardt i døra mi. Mac: 1 Dør: 0. Døra fikk et stort hakk, mac'en skjedde ingenting med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Doh. Jeg fant akkurat ut hvorfor iPhoto ikke sorterte bildene mine slik jeg ville. 2 minutter for sent. Nå er de slettet og borte forevah. Jeg klarer meg vel helt fint uten dem, men føler meg litt dum for ikke å ha sett avhukingsboksen før nå.

 

Men nå som det fungerer som det skal er det jo nydelig.

Lenke til kommentar

Nå husker jeg faktisk ikke hvor mye den gamle kostet :blush:

 

Jeg fikk den kjipeste modellen da, 2 gig RAM osv. Vurderer å bytte den i en server-modell - er lagring jeg trenger.

Det var vel rundt 5000 for den billigste modellen, med 2,26GHz prosessor, 2GB minne og 120GB harddisk. Selv den billigste av de nye modellene har langt bedre spesifikasjoner på ihvertfall to av disse punktene, så det er vel verdt det.

Lenke til kommentar

Doh. Jeg fant akkurat ut hvorfor iPhoto ikke sorterte bildene mine slik jeg ville. 2 minutter for sent. Nå er de slettet og borte forevah. Jeg klarer meg vel helt fint uten dem, men føler meg litt dum for ikke å ha sett avhukingsboksen før nå.

 

Men nå som det fungerer som det skal er det jo nydelig.

 

cmd-Z!!! FORT SOM FAEN!

Lenke til kommentar

Som sagt over, Plex er bedre enn XBMC. Bruker det selv, utrolig grei måte å holde orden på.

Eneste jeg ønsker meg er en plugin til MyEpisodes.com eller lignende side, så når den merker at jeg har lagt til noe nytt huker den av "aquired" på TV-serier, og når den er ferdig sett blir det huket av. Da hadde jeg vært i himmelen!

Lenke til kommentar

Installerte nettopp Team Fortress 2. Startet opp spillet, søkte etter servere, men finner ingen? Er det ikke mulig å spille TF2 online enda?

 

Har spillt TF2 på macen online siden det kom ut.

 

Det er mange med Telenor som har hatt problemer med Amerikanske servere i dag, kommer f.eks. ikke inn på photobucket, twitter osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...