Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruke å være amatører som prøver seg på filming av keynoten, men det er ikke verdt det. Se heller på Engadget og Gizmodo sine live-blogger. De kommer med mye bra tekst, samt fine, klare bilder fra keynoten. Så er det bare å se keynoten når Apple legger den ut senere i kveld.

Skrevet

Aha.. Merkelig at de i 2010, ikke har live streaming.

Hvordan er det egentlig å kjøpe første batch med laptoper som kommer? Spesielt når noe så "stort" blir oppgradert. Litt kjipt å kjøpe en laptop med flere småfeil, når man knapt får satt føttene sine på land de neste 3mnd.

Skrevet

Takker, da blir det trening også opptak av keynote senere ikveld ;) Kjenner jeg gleder meg her. Ikke hatt samme forventninger siden første iPhone ble lansert.

Skrevet
Huff, alle de seneste ryktene sier at tableten som kommer i morgen vil kjøre iPhone OS. Jeg kjenner jeg allerede tror jeg sparer de 7-8 000 dem vil koste, og bruker det på noe annet, om ikke Jobs og Co kommer noe VELDIG revolusjonerende iPhone OS 4.0 i morgen da.

Heller iPhone OS enn OS X på en slik skjermplate. UI-et er garantert ikke iPhone opp av dage uansett, men jeg håper virkelig det har mer til felles med iPhone enn med OS X ...

Skrevet
Aha.. Merkelig at de i 2010, ikke har live streaming.

De prøvde for 4-5 år siden, men allerede da var det mange seere og serverene kræsjet bare minutter inn i det, og spesiellt på en event som dette som har det meste av vanlige tv-kanaler, aviser osv som følger med så tror jeg ikke det finnes bandwith til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...