Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*


Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

  1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlig episode, var jammen meg på tide at The O.C hadde en slik. Årets beste?

 

 

 

Hmm.. Må si meg uenig i det utsagnet... Synes det er fint at de prøver noe nytt en gang i blandt, slik at det ikke blir for ensformig...

 

Men akkurat denne episoden synes jeg strider litt imot det jeg liker med O.C...

 

 

Jeg prøvde å forklare en kompis i går, om hva som skjedde i denne episoden (han ser O.C, men har ikke kommet lengere enn midt i ses. 3)

 

Når jeg forklarte om at Ryan og Taylor kom inn i et parrallelt univers bare rista han på huet og lurte på om O.C. hadde blitt en slik serie som tar helt av og blir freaky...

 

 

Dårligste Chrismukkha episode så langt :)

 

Men synes fortsatt at ses 4 har starta supert, og tror sjangsen er stor for at de får flere episoder enn først planlagt...

Endret av einst
Lenke til kommentar

Alle dramaserier har minst en sånn episode, jeg synes det var på høy tid at The O.C også hadde det.

 

I tillegg til å være utrolig morsom så hadde den en veldig god avslutning som gir utrolig mange muligheter for hva som vil skje videre. Håper Ryan er ferdig med emoperioden sin og nedlegger knallheite Taylor.

Lenke til kommentar

ÅFY FAEN for og si det mildt, var verdt døgningen. Absolutt beste episoden jeg har sett til nå, viste fra første stund det det var noe mystisk med Frank

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Atwood

Gled dere, nå har virkelig serien vekket min interesse med en litt treig start på sesong4. Får ikke fox gode ratings nå så blir jeg skufffa =)

Lenke til kommentar
OIOIOI!

 

Denne episoden var stor... Beste så langt etter min mening....

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Tenk at Seth fridde,og at faren til Atwood er tilbake.... Store saker... Gleder meg vilt til neste episode

 

 

er neste episode i romjula?

 

85 The My Two Dads 1/4/2007 Reviews 0.00

 

Lenge og vente syntes jeg :< Har sett dagens episode 2ganger nå, faen den slutten gjør at jeg får frysninger ;)

Endret av GullApE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...