mikaragua Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Du kunne fordra hårete legger på jenter, men ropte ut at du hatet jenter med det? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 skulle stå ikke kunne Men dette er MANGE år siden nå. Har ikke problem med det nå for å si det. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 "Bruker DU bh?" :!: Kanskje ikke det dummeste, men det beste jeg kom på i farta Var jo selvfølelig sagt som en spøk da, og heldigvis tok jo hun det også som en spøk. Hvis ikke, så er det ikke umulig at jeg hadde sprunget :!: Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 Ey, sorry, menn'e, du er nok litt for stor til å sitte rett foran tven, du. Si ALDRI det til ei jente! og. Øøhh, altså, det er bare mobilen som stikker deg i ryggen altså. Det verste var at der og da var det faktisk det. Men måten jeg sa det på derimot Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2008 du ser stor ut på dette bildet Lenke til kommentar
persilledusk Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 vet dette var tråden for hva du har sagt til jente/dame, men må nevne hva jeg ikke sa til min nåværende kjæreste en gang for lenge lenge siden. Vi var ikke sammen, men på konsert sammen. Plutselig kyssa han meg, hvorpå jeg fikk panikk og grep etter ølen min. Jeg drakk ganske lenge av den og bare satt der uten å si noe. Stakkars gutt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Spilte volleyball på skolen, så kom ballen mot jenta som stod foran meg, men hun klarte å bomme på ballen slik at den traff bakken, så ropte hun til meg "du må jo stå bak meg da!" og da presterer jeg å svare "Jada kan godt ta deg bakfra jeg!" verste var vel at jeg ikke engang forsto hva jeg sa Endret 6. mai 2008 av Mavado Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2008 Ei kjerring satt seg ned på fanget mitt , og jeg sier "Si ifra hvis du kjenner noe som stikker opp i deg". Ho va ikke rette personen å si det til -.- Lenke til kommentar
sodium Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 det hele startet med at jeg skulle leike meg mystery, og dro noen negs på ei venninne (anbefales ikke!) så dro jeg til med; "harru slengt på deg 2 kilo med brunkrem?". å før jeg visste ordet av det fikk jeg ett heftig klask i ansiktet. Hun sa hun ikke kjente meg igjen osv, hørte egntlig ikke etter. Hu ville verken snakke eller svare på sms i etterkant. såå det gikk dårlig.. møtte hu senere å fikk skværa opp. dro ett nytt triks hu fant svært atraktivt:D;) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Det var jo litt av en neg. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 På fest. Kommenterte at en av jentene var skikkelig løssluppet, aka i skikkelig feststemning. Hun oppfattet det som at jeg mente hun var løs. Resten av festen måtte jeg forklare meg gang på gang... Det ordna seg noen dager senere heldigvis. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 Ei kjerring satt seg ned på fanget mitt , og jeg sier "Si ifra hvis du kjenner noe som stikker opp i deg". Ho va ikke rette personen å si det til -.- Haha Sa til ei jente ei gang hu satt seg på fanget mitt" sykt tung du var a".. Ooops, det var dumt sakt Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 7. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2008 "Slapp av, det er ikke bilnøklene" Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 8. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2008 "Slapp av, det er ikke bilnøklene" Haha! Den var sabla morsom hvis jeg forsto den riktig Dama letet etter bilnøkla i lomma di og fikk grep på noe annet? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Dumt? Nææh, likte den jeg. Var på tryvann i russetida nå, og lånte øl-brillene til en jeg kjenner, du vet de med noen store, gule ølmugger forran øya. Gikk deretter bort til ei i klassen med godt humør og brøt ut "Fy faen xxxx, du er fantastisk deilig!" - jeg tok av meg brillene å prøvde å se noe skuffet ut.. Hun sto der i kjempehumør i 4-5 sek før hun forsto hva jeg mente. Jeg fortjente vel det slaget i ansiktet, men var verdt det. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Dumt? Nææh, likte den jeg. Var på tryvann i russetida nå, og lånte øl-brillene til en jeg kjenner, du vet de med noen store, gule ølmugger forran øya. Gikk deretter bort til ei i klassen med godt humør og brøt ut "Fy faen xxxx, du er fantastisk deilig!" - jeg tok av meg brillene å prøvde å se noe skuffet ut.. Hun sto der i kjempehumør i 4-5 sek før hun forsto hva jeg mente. Jeg fortjente vel det slaget i ansiktet, men var verdt det. Hahahahaha!!! Dagens!! :!: Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Fantastisk bra gjort. Håper det er litt vennskap mellom dere da, fordi da er sånne kommentarer herlige! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 Fantastisk bra gjort.Håper det er litt vennskap mellom dere da, fordi da er sånne kommentarer herlige! Hun tok ikke tungt på det Bare der og da Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Va en gang i fylla jeg satt å tulla med ei jente, vi klådde litt på hverandre å tøva, så hadde jeg kila ho, og der jeg er ifra sier skitte. Ho va ikke fra samme plass som meg, så når Jeg sa: Du e bra skitten, så tok ho det litt feil. Skjønte ikke før dagen etterpå hvorfor hun ble litt avsidende. Endret 9. juni 2008 av WowGamer Lenke til kommentar
Nemistwh Skrevet 9. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2008 "Nei, det skjedde ikke noe mer. Jeg ville aldri ha gjort noe sånt mot deg." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå