Gå til innhold

hva er det dummeste du har sakt til en jente/dame?


hølands_gutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde prøvd meg på ei jente en stund en sommer og fikk mitt gjennombrudd i en park. Det må også nevnes at jeg var hennes første gutt, så situasjonen bar litt preg av forsiktighet. Uansett, vi begynte å kline og holdt på en god stund og det ble det mye klåing i tillegg til klininga, etterhvert ligger jeg delvis oppå henne mens hun har ryggen ned i det litt fuktige gresset. Jeg kommer plutselig på at det sikkert ikke er noe særlig å ligge i det våte gresset med meg over seg over en lengre stund, og siden jeg anser meg selv for å være en gentleman av rang avbryter jeg straks kyssingen, ser henne dypt i øynene og sier..

 

"er du våt?"

 

Jeg skjønner med en gang hvor dumt det hørtes ut og prøver å holde maska og late som ingenting, men hun ser på meg og svarer "as in - from the grass?" hvorpå jeg går helt rød.

 

Heldigvis tok hun dette veldig bra og det var tidenes ice breaker og jeg likte henne bare enda bedre siden hun tok det så bra og hun sa at hun ble våt av begge deler ^^

 

norskamerikanere begge to forresten derfor engelsk svar fra henne.

Endret av Krasfarensteinbu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Henge med ei veninne for ikke så lenge siden, og hun skulle jo på død og liv inn i en klesbutikk. Selvfølgelig vil hun prøve noe, og selvfølgelig spør hun meg. "Hvilket av disse plaggene ser penest ut på meg?"

 

...kronen på verket er at vi spiste lunsj ca 20 min før. Og jeg presterte å si at hvis jeg skal være med på shopping så får hun ikke spørre meg om hvilket av to plagg som ser best ut. For det beste alternativet der er alltid nummer 3; hopp ut av vinduet. Hun skjønte jo at jeg sa det på spøk, og enda godt var det at hun bevist valgte en butikk uten vinduer siden jeg holder somregel det jeg sier :p

Lenke til kommentar

Var inne i en butikk å handlet litt en dag. Ekspeditøren var en kvalm og motbydelig drittsekk. Han svarte alltid på en frekk og sur måte, og så når han gjorde feil når han skulle slå inn varene fikk jeg skylden.

Når jeg omsider kom ut fra butikken møtte jeg noen venninner. Fortalte da dem om den idioten som jobba der inne og hvor kvalm, frekk og ubrukelig han var. Så sier ene jenta: før du driter deg ut enda mer, så kan jeg bare si at det er faren min.

Jeg ble sprut rød i fjeset og prøvde å ro meg i land, før alle jentene knakk sammen av latter. Jenta var ganske kul da og tok det fint :p

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Angrer meir på det eg ikkje seier enn det eg faktisk seier, så eg har bestemt for å snakke først, så kan eg heller tenke over kva eg har sagt sidan (eller ikkje :p )

 

Hadde ein samtale med ei amerikansk jente i klassen i går og endte samtalen med: "Catch you later... And bytheway, your clothes are transparent"

Lenke til kommentar

Jeg hadde prøvd meg på ei jente en stund en sommer og fikk mitt gjennombrudd i en park. Det må også nevnes at jeg var hennes første gutt, så situasjonen bar litt preg av forsiktighet. Uansett, vi begynte å kline og holdt på en god stund og det ble det mye klåing i tillegg til klininga, etterhvert ligger jeg delvis oppå henne mens hun har ryggen ned i det litt fuktige gresset. Jeg kommer plutselig på at det sikkert ikke er noe særlig å ligge i det våte gresset med meg over seg over en lengre stund, og siden jeg anser meg selv for å være en gentleman av rang avbryter jeg straks kyssingen, ser henne dypt i øynene og sier..

 

"er du våt?"

 

Jeg skjønner med en gang hvor dumt det hørtes ut og prøver å holde maska og late som ingenting, men hun ser på meg og svarer "as in - from the grass?" hvorpå jeg går helt rød.

 

Heldigvis tok hun dette veldig bra og det var tidenes ice breaker og jeg likte henne bare enda bedre siden hun tok det så bra og hun sa at hun ble våt av begge deler ^^

 

norskamerikanere begge to forresten derfor engelsk svar fra henne.

Awwww, søtt! :wee:

Kjem desverre ikkje på nok-

Wait! Skulle svare til ei som hadde bursdag rundt same tida som meg med "Takk, det sama", men endte opp med å sei "Sjølv takk". :blush:

Lenke til kommentar

Var inne i en butikk å handlet litt en dag. Ekspeditøren var en kvalm og motbydelig drittsekk. Han svarte alltid på en frekk og sur måte, og så når han gjorde feil når han skulle slå inn varene fikk jeg skylden.

Når jeg omsider kom ut fra butikken møtte jeg noen venninner. Fortalte da dem om den idioten som jobba der inne og hvor kvalm, frekk og ubrukelig han var. Så sier ene jenta: før du driter deg ut enda mer, så kan jeg bare si at det er faren min.

 

Hvem var det som dret seg mest ut her? 1. Ekspeditøren som i følge deg slettes ikke kan noe om folkeskikk eller kundebehandling eller 2. Jenta som INNRØMTE at det var faren sin etter at du fortalte historien din?

 

Du havner ikke på lista en gang min gode mann :)

Lenke til kommentar

Var inne i en butikk å handlet litt en dag. Ekspeditøren var en kvalm og motbydelig drittsekk. Han svarte alltid på en frekk og sur måte, og så når han gjorde feil når han skulle slå inn varene fikk jeg skylden.

Når jeg omsider kom ut fra butikken møtte jeg noen venninner. Fortalte da dem om den idioten som jobba der inne og hvor kvalm, frekk og ubrukelig han var. Så sier ene jenta: før du driter deg ut enda mer, så kan jeg bare si at det er faren min.

 

Hvem var det som dret seg mest ut her? 1. Ekspeditøren som i følge deg slettes ikke kan noe om folkeskikk eller kundebehandling eller 2. Jenta som INNRØMTE at det var faren sin etter at du fortalte historien din?

 

Du havner ikke på lista en gang min gode mann :)

Emm, ingen av alternativene. Jeg som dummet meg ut.

Hvorfor skulle jeg ikke havne på "lista"?

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Bringer opp igjen denne tråden, er så mye gøy her. Hvertfall så traff jeg tilfeldigvis ei venninne når jeg skulle på kino. Var da med 2 kamerater og vi ble stående i en firkant. Jeg startet samtalen med å lene meg inntil kino-resepsjonsdisken men syns det ble litt rart så jeg gikk liksom forbi mine to kamerater for å prate med henne. Så fant jeg ut at jeg stod litt for nært henne (hun er ganske lav i tillegg), så jeg begynte å småsnøvle/stamme litt, så jeg flytta meg tilbake til disken men fant ut det ble teit å stå så veldig bakoverlent og tøffe seg der så jeg gikk fram til henne igjen. Utrolig sær situasjon og jeg ble sykt flau. Husker ikke en dritt av hva jeg sa, men tror ikke det ga mye mening.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis gikk på gaten i Spania og snakket om hva vi likte best av norske og spanske jenter. Foranledningen var at foran oss gikk et par hånd i hånd der kisen var afrikaner og jenten var latino.

Jeg mente nå at norske jenter så som regel best ut, men hun foran oss f.eks var jo ikke så verst og la ut om hva jeg likte med henne.

 

Da vi kommer til rød mann ved overgangsfelt tar vi igjen paret. Mens vi venter på grønn mann snur jenten seg mot meg og spør, på kav bergensk, hva klokken er... :blush: #assumptionFail

Endret av Azidops
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...