Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir nok redesigna ganske kraftig så det hadde eg tatt med knusande ro. Locks er jo i samme båt med spiriten. Også restodruids og holypriest har meget god nytte av spirit atm. Shadowpriests også til en viss grad.

Restodroods og holypriest kommer vel fortsatt til å ha spirit? er vel bare DPS casters som ikke lenger skal ha spirit?

Lenke til kommentar

Har noen en eller flere nevneverdige PvP guider for Mage?

Har en Mage, men bruker den som bank for øyeblikket siden jeg tåler så lite på den. :/

Det er synd at en slik kul character skal kastes bort på AH i silvermoon!

 

hcfarming, skaff deg brutal glad..

go frost > own? :D

 

also, kjøp wrathful offsets..skaff deg 5v5team og tap 10kamper i uka for 344 points! :D gjør bg dailys!

Lenke til kommentar

Bruker dere fortsatt 4xAB->AM, selv om dere har 2t10? Jeg har ikke nok haste til å kunne gjøre 4xAB->AM og fortsatt holde pushing the limit oppe. Jeg kan gjøre 2xAB->AM og holde pushing the limit oppe, men føler det går litt utover dps min.

Lenke til kommentar

Bruker dere fortsatt 4xAB->AM, selv om dere har 2t10? Jeg har ikke nok haste til å kunne gjøre 4xAB->AM og fortsatt holde pushing the limit oppe. Jeg kan gjøre 2xAB->AM og holde pushing the limit oppe, men føler det går litt utover dps min.

 

ofc - alltid 4xAB, untatt under cd der du kan spamme litt mer arcane blast. Har runt 950 haste nå og jeg tror at jeg ikke har haste nok til å holde push the limit oppe ved 4xAB.

Lenke til kommentar

Så ... Hva er rotation for en fire-mage? Ble lei arcane, så specca fire i stedet. :p

Så spilte jeg ikke på magen på evig lang stund, begynte igjen i dag, gikk frost-spec i heroic (for jeg elsker frost, samme faen hvor dårlig det er for pve) og merka at jeg sugde balle, så jeg må finne ut rotation for fire og bruke det i stedet. :p

Lenke til kommentar

Nei, du vil få litt mer DPS om du bruker fireball før living bomb, siden den bruker tid på å treffe target. Scorch buffen får man fra demonology warlocks som regel, derfor tok jeg ikke med den, men trengs den blir det Fireball > scorch > living bomb og pyro på hot streak, refresh living bomb.

Lenke til kommentar

Ah. Jeg har bare fyrt på med frostfire bolt, scorch hvert halve minutt, living bomb alltid oppe, pb på hot streak og av og til husket på å buffe meg selv med combustion.

Dog, gearet mitt suger ballsacks, så det er helt sikkert en av grunnene til at jeg gjør lav dps. Kommer ikke inn i ICC5man normal engang. :p

Lenke til kommentar

Hva er det greieste speccet for heroics om dagen?

 

Har en mage jeg stort sett bare pvper med, men tenkte jeg skulle skaffe litt emblems og våpen osv.

 

Er fire greit? Og er det ffb er fireball som gjelder isåfall?

Eller er arcane eller frost som er greia?

 

Er snakk om en rimelig dårlig geara mage dette... rundt 3500 gs nå!

Lenke til kommentar

Har akkurat startet å spille mage igjen!

 

Etter 10 måneder med pause, tok jeg opp spillingen på tirsdag. Er level 37 nå og har ca. 600g på min nye account, så føler jeg har kommet godt igang. Hvilket spec er det som gjelder for raiding nå?

 

Har spilt mage før, raidet BWL vanilla og MH tbc så vet veldig godt hva det går i, men er en del man mister når man spiller andre classer og så mye er forandret. Magen var forøvrig bare 70, spilte på en alt warrior tank etterpå så har ingen exp fra 80 med caster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...