Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres ut som en veldig kjedelig rotasjon :O

Blir nesten demotivert av å levle den nå..

 

Men hvordan er frost i 80? Helt ubrukelig eller?

 

Ser egentlig ikke poenge med å ha en frost spec hvis man driver på med PvE (level 80). Siden du yter mye MYE mindre i gruppen, med tanke på damage.

Runnet vil ta lengre tid og folk vil nok bli irritert på deg pga du er frost.

Så ville heller gått for arcane eller ttw fire / frostfire. Frost er forbeholdt PvP imho.

Spurte selv en mage i gruppe hvorfor han var frost og han gjorde litt under 2k dps, han svarte bare med at han overlevde lengre (på engelsk).

Dust tenkte eg og prøvde bare å ignorer han gjennom instancen, spilte som warrior da.

Lenke til kommentar
Arcane.

 

Rotasjon: AB > AB > AB > AB > Mbarr > Rinse&repeat

 

Hva er Mbarr? :)

 

Har testet arcane i et par runder med hc nå, og ligger på ca 2,2k dps med 2,6k i gearscore. Så det virker jo ikke så aller verst, og jeg har nok fortsatt mye å lære (som feks. hva Mbarr er:) )

Lenke til kommentar

Det er proccen Missile Barrage som gjør Arcane missilene bra(ARcane missilere er den dårligste spellen ever uten at Missile barrage proccer).

 

Det stemmer altså ikke. Siden du sier at Arcane Missiles er dårlig regner jeg med du bruker ABarr som en debuff-clearer på AB om MBarr ikke proccer, i så fall gjør du FEIL!

 

En standard arcane rotasjon er ABx4 -> AM, dvs. AM brukes regardless, med mindre du skal flytte på deg; da er nok ABarr bedre.

 

Slik har rotasjonen vært siden de stealth nerfa spell-power coefficienten på ABarr, det førte til at ABarr koster for mye mana i forhold til damagen.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Jeg trenger litt advice, sitter med en 5.1k gs Undead Mage, guilden min nekter å ta meg med i ICC og jeg gjør i all hovedsak pvp.

 

1. Hva er beste PVE single target rotasjonen ?(jeg er arcane for pve selvfølgelig)

2. Hvilket item er best for PVP av frost emblem gearet (jeg har ca 50 emblems nå og regner med at 90 er innenfor rekkevidde om ikke alt for lenge)

Lenke til kommentar

Jeg trenger litt advice, sitter med en 5.1k gs Undead Mage, guilden min nekter å ta meg med i ICC og jeg gjør i all hovedsak pvp.

 

1. Hva er beste PVE single target rotasjonen ?(jeg er arcane for pve selvfølgelig)

2. Hvilket item er best for PVP av frost emblem gearet (jeg har ca 50 emblems nå og regner med at 90 er innenfor rekkevidde om ikke alt for lenge)

Det nytter ikke å ha høy GS hvis du har feil gear, regner med det er derfor du ikke får bli med i ICC. Du må skaffe deg pve gear.

Lenke til kommentar

noen som har lest posten om gear i cataclysm? http://www.mmo-champion.com/

If you are a DPS caster, expect to see:

 

* A lot more Stamina.

* All of your Spell Power converted to Intellect and Stamina.

* No Spirit. You won’t miss Spirit, though, because you won’t need it for DPS or mana regen.

 

As with previous expansions, we plan to roll out these changes and modify all existing gear shortly before Cataclysm launches, though it’s still too early to say exactly when. For the most part, the gear you have will still be good for you, though there will be exceptions, such as warriors using leather and mail armor.

 

 

Nu begynne æ å lure på hvordan di har tenkt ut arcane speccet, vi har jo molten armor som gir oss crit fra spirit å hvis di gjør disse endringan før cataclysm så blir jo dette til å sug noe ekstremt hvis di da ikje redesigna MA og slæpp det ut før cataclysm også

Endret av M3X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...