Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (4 minutter siden):

Nja, i etablert defensivt synes jeg ikke han kan beskrives som noe mer enn middelmådig blant backene i ligaen. Men han er mye sterkere enn TAA i overgangsspillet. Totalpakka er likevel at han er en av de beste backene i verden, etter min mening.

Nettopp! Utnytter styrkene til det fulle.

(Jeg er egentlig ganske enig med deg).  Forøvrig kan Everton like gjerne rykke ned. Jævla møkkalag. Feigt og destruktivt spill fra ende til annen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (Akkurat nå):

Utrolig at united ikke slo dette laget.

United hadde ikke slått Ull/Kisa 2 om det så stod om livet...

oOF skrev (1 minutt siden):

(Jeg er egentlig ganske enig med deg).  Forøvrig kan Everton like gjerne rykke ned. Jævla møkkalag. Feigt og destruktivt spill fra ende til annen. 

Håper det jeg og. Aller mest på grunn av Lampard egentlig, siden han ble hauset opp så til de grader av engelske journalister for å ta Derby fra sjetteplass til sjetteplass og Chelsea fra tredjeplass til fjerdeplass. Og hvor latterlig klubben blir drevet.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Richarlison har ALLTID vært ufattelig kvalm. Rart at ikke Atletico Madrid ikke har kjøpt han enda...
Og det er synd i grunn, for han er jo egentlig en bra spiller. Men det frydet meg at han fikk 0 gehør fra dommeren på grunn av en støtskade som var 100% hans egen feil.

Og måten Fabinho blir meid ned på fordi Liverpool ikke vil spille ut ballen for Richarlison er faen meg mer rødt enn gult.
Dette er altså det Benitez fikk sparken til fordel for....

Så vanvittig digg at vi likevel vinner på en slik drittdag mot et slikt drittlag.

Det lille stikket fra Alisson mot Pickford på slutten der. Herlig!

Endret av Cappo
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Ser Lampard og Everton syter og klager over at Gordon ikke fikk straffespark mot Matip. 

Noen burde kanskje minne godeste Lampard og Everton på at det er slutt på softtouch straffer. 

Han sier at om det var Salah så hadde han fått straff. Ehh.. Nei. Heller ikke Salah får softtouch straffer. Faktisk har Salah blitt meid ned innenfor 16 uten å få straffe, merkelig nok for Lampard antyder jo at Salah får straffe på alt.

Jeg skjønner de er i fare for å rykke ned, men å syte og klage over noe som ville vært en feilaktig (i beste fall forferdelig billig) straffe er rett og slett litt patetisk.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...