Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oOF skrev (3 minutter siden):

Med tanke på at Liverpool har sluppet inn 22(?) mål så langter det noe drøyt å si at backene er på middelmådig PL-nivå syns jeg.

Middelmådig defensivt, det er ikke drøyt å si i det hele tatt.  TAA er veldig svak i plasseringsspillet, og det er jo blant annet derfor han ikke får spille for England. Det er heller ikke en prioritet i spillet hans, fordi det er mye større verdi i å utnytte kvalitetene hans lenger frem i banen. Han passer Klopps system helt perfekt, og er til tider verdens beste back i alt annet enn det defensive.

Vi ser kamp etter kamp at det er bak TAA motstandernes sjanser og mål kommer, når noen først scorer på Liverpool. Kanskje den eneste betydelige svakheten Liverpool har.

Danielzu skrev (2 minutter siden):

Finnes ikke middelmådig under noen som helst skala. 

Jo. Middelmådig defensivt. Kanskje til og med blant de svakeste i ligaen når det kommer til TAA. Men gjør det noe? Nei.

På det meste annet er begge to enten blant de beste, eller best.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
oOF skrev (4 minutter siden):

Du nevner ikke Robertson i det hele tatt. Syns du også at han er middelmådig?

Nja, i etablert defensivt synes jeg ikke han kan beskrives som noe mer enn middelmådig blant backene i ligaen. Men han er mye sterkere enn TAA i overgangsspillet. Totalpakka er likevel at han er en av de beste backene i verden, etter min mening.

guttorm skrev (3 minutter siden):

Det er jo mye konsekvens av stil også.

Nettopp! Utnytter styrkene til det fulle.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...