Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trudde ikkje han kom fra spurs nei. ^^

Men ja, usikker på om han er så mykje bedre en phillips. Men så er vel ikkje poenget å erstatte phillips kanskje, men å få hendo/fab lenger opp i bana? 

Eg har vel alltid hevda at vi spelte på vårt beste (sist sesong) og tryggaste defensivt når en har en mur ved navn fabinho framfor stopparane.

Lenke til kommentar

Kabak - Philips? (I påvente av at Matip, Gomez, van Dijk og Fabinho kommer tilbake).

Eller tror dere Klopp kommer til å fortsette med Henderson som en av to stoppere?

Må si jeg hadde vært litt skeptisk til en midtstopper for et lag som har sluppet inn 49 mål på 19 kamper i Bundesliga. Men virker som et talent, kåret til "rookie of the season" i 18/19, så litt spennende signering for dere. I hvert fall tatt covid-19 i betraktning.

Lenke til kommentar

Davies er jo et greit kjøpt. Kjent med engelsk fotball og engelsk. Trenger alltids engelske spillere. Ikke ser han ut til å koste noe heller.
Kabak tror jeg egentlig bare er en lure signering, for her snakker vi lån frem til sommeren med opsjon på kjøp.

Kan være jeg er fullstendig på bærtur, men jeg tror nok ikke Liverpool kommer til å benytte seg av opsjonen på kjøp. Jeg tror Liverpool bare kommer til å låne Kabak frem til sommeren og heller gå all-in for Upamecano som har en utkjøpsklausul på £40m som trigges til sommeren.

Leser forøvrig at Liverpool har hentet en ny keeper til U23, så da kan vi vel slå fast at Kelleher er ny 2. keeper i Liverpool.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
banansplitt™ skrev (1 time siden):

Ingenting som å være en middels god fotballspiller, også ringer Klopp og sier at du er nestemann på listen hans over folk han skal lure til å tro de er verdensklasse. 

 

World XI 21/22, du leste det her først.

Kun lån da, så blir bare med team of the year 2021.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...