Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Danielzu skrev (4 minutter siden):

Positive er at united, Everton, Leicester og west ham ikke tok 3 poeng. Topp 4 er målet.

Tror det kan bli veldig, veldig tøft å klare. For mange hjemmekamper igjen i sesongen.

 

oOF skrev (1 minutt siden):

Tjente i hvertfall penger på at City vant med handikap. De er gode, det skal de ha.

City har vel strengt talt vært himla goda i 4 sesonger nå. Et City i form vs. Liverpool på felgen er selvsagt rått parti.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
freakoftheweek skrev (6 minutter siden):

Skuffet, men ikke overrasket. Mest skuffet over hvordan alisson gir vekk kampen ved 1-1. Siste målet til Foden skal hellee ikke være umulig å redde. Får satse på topp 4 og å komme så langt i cl som mulig 

Som jeg allerede har nevnt så er det ganske klart at Alisson IKKE var klar for denne kampen og at sykdom fortsatt preget han.
Hadde vi vunnet med Kelleher? Tvilsomt, men vi hadde kanskje sluppet unna med å bare tape 2-1.

Med Liverpools ikke-eksisterende hjemmeform, så har jeg ikke spesielt høye forhåpninger for hverken topp 4 eller det å komme noe lenger i CL, til tross for vanligvis overkommelig moststand.

Kan selvsagt hende alt blir mye bedre ved å få både Henderson og Fabihno tilbake på midtbanen. Spørsmålet er vel mer om Klopp tør å ta det valget.

Lenke til kommentar
Cappo skrev (2 minutter siden):

Som jeg allerede har nevnt så er det ganske klart at Alisson IKKE var klar for denne kampen og at sykdom fortsatt preget han.
Hadde vi vunnet med Kelleher? Tvilsomt, men vi hadde kanskje sluppet unna med å bare tape 2-1.

Med Liverpools ikke-eksisterende hjemmeform, så har jeg ikke spesielt høye forhåpninger for hverken topp 4 eller det å komme noe lenger i CL, til tross for vanligvis overkommelig moststand.

Kan selvsagt hende alt blir mye bedre ved å få både Henderson og Fabihno tilbake på midtbanen. Spørsmålet er vel mer om Klopp tør å ta det valget.

Enig om alisson. Ser ut som han er helt ute i perioder. Form er noe som kommer og går. Jeg har all tro på at Liverpool klarer topp 4. Det laget her med to nye ok midtstoppere som kan ta hvertfall henderson tilbake til midtbanen er et topp 4 lag. 

Lenke til kommentar

Neste kamp ønsker jeg å se 2 ordentlige stopper. Gir blaffen i hvem to det er. Om det er Kabak - Davies, Kabak - Phillips eller Davies - Phillips er meg likegyldig. Ønsker meg bare Henderson og Fabinho på midten igjen.

Sikkert litt upopulært å si, men hvis Wijnaldum ikke er interessert i å signere en ny kontrakt så er det bare å forberede oss på å klare oss uten han og dermed også benke han. Spille Henderson - Fabinho - Thiago/Jones.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...