Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kabak og Davis inn, Minamino(lån) og Matip(skade) ut.  Litt av en mandag. 

Spent hvordan Klopp setter opp laget fra og med neste uke. To nysigneringer inn fra start? Anhver gang sammens med Phillips? Holder han Hendo/Fabinho på midtbacken ut sesongen? 

 

For en sesong, 3/3 midtbackspillere ute med langtidskade. 

Lenke til kommentar
Cappo skrev (13 timer siden):

Kan være jeg er fullstendig på bærtur, men jeg tror nok ikke Liverpool kommer til å benytte seg av opsjonen på kjøp. Jeg tror Liverpool bare kommer til å låne Kabak frem til sommeren og heller gå all-in for Upamecano som har en utkjøpsklausul på £40m som trigges til sommeren.

Mange som er ute etter Upamecano. Bayern sin sportsdirektør, Hasan Salihamidzic har sagt at han har vært i kontakt med Upamecano sine representanter. I tillegg er nok United og Chelsea interessert med flere.

Han har jo en halvstygg skadehistorikk, så er sikkert noen som er skeptiske av den grunn. At spillerne er lite skadet, er meget viktig.

Bayern og Liverpool er nok favoritter i sommer, skulle jeg tro. Han kommer nok til å være bankers i laget uansett hvor han går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leser nå at vi har knapt nok betalt noe som helst for Davies og Kabak.

£500.000 for Davies, med klausuler opp til £1.6m.
£1m for å låne Kabak, med klausuler opp til £1.5m pluss opsjon på kjøp på £18m + klausuler.

Med annet han gjør seg fullstendig bort, så har nok Davies uansett en fremtid på Anfield. Spesielt med tanke på at han er britisk, men jeg tror nok han blir 4. stopper med mer enn nok kamper gjennom en sesong.

 

Lenke til kommentar

Vi kan jo prise oss lykkelig om at forløpig er de andre lagene rundt oss tilsvarende ustabile.

Manchester City derimot kommer nok bare til å dra ifra nå. Mest sannsynligvis skjer en av to ting på søndag. Enten får vi grisejuling, som er veldig sannsynlig. Eller så spiller vi mirakuløst nok uavgjort.

Er ihvertfall veldig lett å se hvor mye Anfield publikumet egentlig betyr for Liverpool.

Lenke til kommentar
Cappo skrev (12 timer siden):

Vi kan jo prise oss lykkelig om at forløpig er de andre lagene rundt oss tilsvarende ustabile.

Manchester City derimot kommer nok bare til å dra ifra nå. Mest sannsynligvis skjer en av to ting på søndag. Enten får vi grisejuling, som er veldig sannsynlig. Eller så spiller vi mirakuløst nok uavgjort.

Er ihvertfall veldig lett å se hvor mye Anfield publikumet egentlig betyr for Liverpool.

Veldig enig i ditt første og siste paragraf, mindre enig i den i midten. Liverpool leverer varene mot topplagene som vil vinne. Gode(men som alltid unøyaktige slik vi har vært i år) mot city på etihad. 

To uavgjortresultat og vunnet resten mot de klassiske topplagene. 

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Origi er grei å kaste innpå når du leder. Men skal en jage mål så skulle vi selvsagt hatt en type spiller mer som Elliott mot slike lag som bare ligger å forsvarer seg. 

Så det er synd han ikke kunne blitt hentet tilbake i januar vinduet. I det mniste ser det ut som han utvikler seg riktig vei på utlån.

Det er ihvertfall sikkert at vi må finne ut av hvordan vi bryter ned forsvarslag igjen. 

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen i det hele tatt er overrasket over resultatet. Jeg er det ikke. Liverpool er fullstendig borte på hjemmebane og bør be om å få spille gjenværende kamper borte.

City drar fra akkurat som jeg antok ville skje og kommer til å bli seriemestere omtrent like overlegent som Liverpool i fjor.

Forøvrig ganske klart at Allison IKKE var klar til denne kampen.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...