Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tips: ta toget bort til Manchester og ta den siste kvelden der. Litt større by og litt færre chavs, selv om de også finnes i hopetall der. Stikk innom National Football Museum i Cathedral Gardens før flyturen hjem. Strålende museum som alle fotballinteresserte bør få med seg.

 

(Og nei, dette er ikke et forsøk på sarkasme fordi jeg er United-fan, det er et genuint reisetips :))

Ikke ment sarkastisk av meg heller, men var i Manchester i mai, før jeg var på siste hjemmekamp for Liverpool, og syntes Manchester var en skrekkelig stygg by. Vi var der bare noen timer, tenkte vi skulle tilbringe mesteparten av dagen der før vi dro videre, men syntes det var en ufattelig stygg by. Så vi kom vi til Liverpool og syntes det var utrolig fint der. Godt mulig jeg er blendet av å være Liverpool-supporter, men min gamle far som knapt bryr seg om fotball mente det samme.... mulig det var bare sentrum av byen som var litt uheldig med arkitekturen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke ment sarkastisk av meg heller, men var i Manchester i mai, før jeg var på siste hjemmekamp for Liverpool, og syntes Manchester var en skrekkelig stygg by. Vi var der bare noen timer, tenkte vi skulle tilbringe mesteparten av dagen der før vi dro videre, men syntes det var en ufattelig stygg by. Så vi kom vi til Liverpool og syntes det var utrolig fint der. Godt mulig jeg er blendet av å være Liverpool-supporter, men min gamle far som knapt bryr seg om fotball mente det samme.... mulig det var bare sentrum av byen som var litt uheldig med arkitekturen.

Enig i det! Liverpool er en langt penere by. Manchester er ekstremt varierende, noen nye finere områder som har vokst frem de siste årene. Samtidig har byplanleggingen vært elendig de siste tiårene i sentrum, så det bærer fortsatt preg av det. Beveger man seg litt ut fra selve kjernen blir det brått en del bedre.

Lenke til kommentar

Edvartsen (les: "fasit") på twitter seier det var straffe. Vanligvis enig med han men eg e vel ikkje objektiv nok. Syns VAR nettopp bør stoppe denne typen straffer.

Edvartsen er en fjott som sofadømmer og gjør det han kan for å provosere og skape blest på Twitter.

 

Er ikke alltid uenig med han, men hvordan kan han mene det var riktig om han har de samme bildene vi har?

 

Fullt mulig straffa var riktig og at de har bedre bilder i VAR-rommet, men jeg klarer bare ikke å se det på tv-bildene og det tviler jeg også på at Edvartsen egentlig gjør.

 

Enig med deg, VAR burde kunne luke vekk juks også. Abraham kaster seg jo ned. Burde nesten diskvalifisere uansett hvor mye straffe det er.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Adrian ?

 

Artig kamp! Veldig jevnt kampen sett under ett og moro at Lampard fortsetter å kjøre inn unggutta. Gjorde seg ikke bort og til slutt ble det bingo.

 

Ville vært optimist videre som Chelsea-supporter og kanskje litt bekymret for det defensive som Liverpool-supporter etter denne kampen.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...