Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Adrian er ingen dum signering. En god spiller som samtidig er fullstendig klar over hva hans rolle i Liverpool blir.

Mignolet hadde jo begynt å murre med tanke på spilletid. Og når han fikk sjansen i preseason så spilte han seg ikke akkurat inn i planene til Klopp.

Så det var nok det beste for både Mignolet og Liverpool.

 

2-års kontrakt, med opsjon på et 3. år. Lukter litt at en av ungguttene i klubben i løpet av de to neste sesongene kan rykke opp til reservekeeper.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fornøyd med Adrian. Kanskje vi kommer lwngre enn 4 runde i cupene å. En spiller inn til takk =D

 

Det er så vanskelig, så vanskelig... Ja, jeg skulle gjerne ønsket flere spillere inn. Men hvem skulle det vært?

På en annen side så ønsker jeg å se mer av spillere som Wilson, Brewster, Hoever, Elliot og Larouci.

En eller to av de samtidig med et ellers toppet lag rundt dem. Noe sånt jeg ønsker å se.

Lenke til kommentar

Det er så vanskelig, så vanskelig... Ja, jeg skulle gjerne ønsket flere spillere inn. Men hvem skulle det vært?

På en annen side så ønsker jeg å se mer av spillere som Wilson, Brewster, Hoever, Elliot og Larouci.

En eller to av de samtidig med et ellers toppet lag rundt dem. Noe sånt jeg ønsker å se.

Mbappe

Lenke til kommentar

Migz til Belgia, blur kjøpt ny keeper. ^^

 

Like greit å bli kvitt Mignolet. Så fikk de en god sum for han også og ny reservekeeper gratis, som også sannsynligvis har langt lavere lønn. En god deal.

 

Virker som klubben styres på en bra måte økonomisk også, noe som er viktig for fremtiden. Prioriteringer er f.eks treningsannlegg i Kirby og slike ting, noe som er langt viktigere enn å kjøpe altfor dyre spillere eller betale dem altfor mye. Jeg er svært imponert over hvordan Klopp og Liverpool styrer økonomien, kjøper og selger spiller og gjør prioriteringer.

 

Etter at Klopp kom har Liverpool knapt brukt penger netto på spillerkjøp til tross for mange store kjøp. Klubben har også unngått skadelige gigantkontrakter og legger seg på en sunn langtidslinje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...