Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

 

Og det gjør at City bare for et enda større press på seg, hvilket betyr at de garantert driter seg ut. Det hele topper seg når Andy Carroll sikrer gullet til Liverpool på overtid i den siste runden. Alt ligger i kortene at det skal skje et nytt mirakel ala 2005.

 

 

Du bommer på hver eneste spådom du kommer med. Alle skjønner at du prøver å jinxe, og ikke tror på det du selv skriver engang.

 

Makan til politisk korrekte og negative dere skal være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker det offensive spillet til Rodgers, men ærlig talt. Kan man være skuffet over å ikke vinner serien når man har sluppet inn flere mål enn Palace og Hull?

 

De defensive prioriteringene til Rodgers er i beste fall merkelige. Sakho/Skrtl har klart å holde nullen én gang på 17 kamper. Har ikke statsene på Agger, men han kunne spilt sammen med en vedkubbe og fremdeles kommet bedre ut av det enn Pompel og Pilt.

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor Agger ikke får spille? Trodde liksom han fylte kravspesifikasjonen til BR perfekt - intelligent, forholdsvis rask, deilig pasningslabb, ledertype, sterk og spiller med lav risiko... Så hva faen, Brendan?!

Lenke til kommentar

Jeg har irritert meg lenge over at vår beste forsvarsspiller har blitt benkesliter. Det er ikke mye man kan kritisere BR for, men i de siste to kampene har han gjort noen fryktelige blundere, blant dem at han ikke byttet inn Agger på slutten av gårsdagens kamp, da Agger av en eller annen grunn satt på benken nok en gang.

 

Forsvaret vårt er jo ganske begredelig. IMO har vi to spillere som kan forsvare en plass per dags dato, han ene er ute med skade, og han andre har blitt benkesliter. Sakho og Flanagan trenger fortsatt tid for å bevise at de er gode nok. Johnson har vært møkk hele sesongen. Skrtel gjør det knallbra en periode, men Herregud for noen tabber han gjør i blant.

Lenke til kommentar

Var rimelig sikker på at City kom til å fosse over både Villa og West Ham, selv om et lite håp om at det kunne gåvar tilstede.Det håpet linger irriterende nok enda. Gårsdagens kamp var helt forjævlig. Suarez burde ha nettet minst 3 mål(åpent fuckigns mål for faen!) og Sturridge burde hatt to. Men det ville seg ikke og Liverpool gikk på en smell ala QPR to sesonger siden. 0-2 til 3-2 på slutten og baaaare ræva, skjønneru?


Tror nok mange Liverpool-supporte har blitt litt for ovenpå siden januar(inkluderer selvfølgelig megselv). Hovmod står for fall og fotballguden viser sin vrede. Fuckings Moses som klarte å bomme på ballen i overtid. The fuck!

Lenke til kommentar

Jeg er overbevist om at Sakho hadde spilt bedre ved siden av Agger enn ved siden av Skrtel.

Rett og slett fordi Agger gir den andre en viss ro. Det ser en jo når Skrtel og Agger spiller sammen.

 

Men med en gang Skrtel spiller uten Agger, så gjør han fort vekk mye rare ting og er generelt ikke helt den samme.

 

Så jeg er overbevist om at Agger - Sakho kunne spilt like bra om ikke bedre enn Agger - Skrtel.

 

Men som dere sier, det er helt ugripelig at han ikke spiller med tanke på de rare tingene Skrtel gjør.

Og jeg er fortsatt fullstendig uforstående til hvorfor vi fortsatt å angripe etter å ha fått 1 mål i mot.

En ting er å få det ene målet i mot, men når de da fortsetter med hodeløse angrep selv etter mål #2 imot, ja det er rett og slett ikke mulig å forestille seg hva som foregikk.

 

Er ikke sånn at jeg ikke har troen på Rodgers, det har jeg. Men hvor var han i går? Hvor var Gerrard?

Slo det aldri dem å gi resten av laget beskjed om å roe ned, trekke seg litt tilbake og la Suarez, Sterling, Sturridge og noen ganger Allen gjøre jobben fremover mens resten balanserte laget.

 

De mistet rett og slett hodet, noe så fullstendig også. Typisk ting å gjøre når en ikke er vant med å være i en slik posisjon og ha et slikt press på seg. Men jeg hadde forventet mer av vår manager og ikke minst vår kaptein, hvis høyeste ønske er å vinne serien med Liverpool.

Lenke til kommentar

Johnson har ikke vært møkk hele sesongen, men han sovner jo fullstendig i posisjoneringen sin altfor mye. Skrtels problem er at når han gjør feil så kommer målene i mot. Jeg har faktisk mer tro på Sakho enn han baki der. De 15 siste minuttene var det jo fullstendig huskestue baki forsvaret. Lucas fungerer heller ikke spesielt bra i rollen til Henderson. Coutinho var fæl, han jobba ikke bakover i det hele tatt. Flere spillere burde lære av jobbingen til Suarez, han gjør manns jobb bakover som fremover.

 

Jeg ville satt Agger og Skrtel i midtforsvaret mot Newcastle.

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før og sier det igjen: uten Hendo ville det bli veldig, veldig vanskelig. Tror ikke folk, bortsett fra noen, enda har skjønt hvor vannvittig viktig han er for Liverpool. Men jeg klandrer Rodgers og den forsvarstaktikken hans, hvis jeg skal være streng på noe av hva som gikk galt (nei, det var ikke Gerrards sin slipp).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått summa meg litt etter skuffelsen på mandag. En fantastisk opplevelse å se Liverpool på bortebane, særlig på Selhurst Park. Palacefansen skal ha en ting, de er glin gærne. Jeg hadde "nøytrale" billetter, og ble plassert midt i mellom borteseksjonen og en gjeng med klin gærne hjemmefans. Det var slossing og røykbomber på hvert eneste mål. Helt syk opplevelse som folk egentlig burde prøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...