Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Jeg tror alle spillere vil fortelle deg at de gjerne vil spille på den måten. Spørsmålet er, ønsker alle spillerne å arbeide så hardt som det skal til? Det er hardt arbeid. For meg dreier mye av vårt spill om å presse hardt.

Forutsatt at dette er korrekt oversatt og gjengitt, så gleder det meg.

Uten tvil, dersom vi skal få til den offensive angrepsfotballen som vi gjorde i Swansea, da må vi få inn forsterkninger.

Jeg antar at Rodgers har fått lovnader om transfermidler, med sånne uttalelser.

- Min jobb til neste år er å prøve å få vekk noe av det presset. Jeg skal ta det presset. Spillerne skal bare kunne gå ut å konsentrere seg om å prestere, og hvis det skjer da vil de gjøre det åtte eller ni ganger av ti på grunn av deres talent.

 

Jeg er spent på sommeren og neste sesong. Jeg håper inderlig at Rodgers får handlingsrom for å gjennomføre det han har tenkt til, og at laget vil opptre på en sånn måte at vi kan konkurrere om 4. plassen igjen neste år. Det er ganske mye å forlange, da vi trossalt kom på en elendig 8. plass i år, men Liverpool hører hjemme der oppe - og det vet Rodgers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Telegraaf melder at Kuyt er klar for Fenerbache nå, og at det vil bli offentliggjort etter EM.

 

Synes det er helt greit at han går nå, bare å takke for all jobbing og vikitge mål i perioden han har hatt hos oss. Flott at han fikk en tittel i sin siste sesong også, ekstremt fortjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...