Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Han har vel ikke imponert med Wigan heller? Store tap ganske ofte, og såvidt holdt seg i PL.

Siste 5 årene har Wigan brukt mindre på spillerkjøp enn de har fått fra salg. http://www.transferl.../2006-2011.html

 

I 07/08 brukte Wigan 38,4 M pund på lønninger, mens gjennomsnittet i Premier League var på 60 M. http://www.trophy4to...k/salaries.html

 

Slik er det for alle klubbene som ligger helt i bunnen av tabellen. Det kan godt hende at han blir en god manager, men han burde nok prøvd seg i en litt større klubb før han går til liverpool.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser at det ryktes at FSG fortsatt er interesert i å overtale Rodgers. Blir for dumt å fortsette å jage en manager som via sin nåværende klubb har gått ut og bekreftet at han ikke er interessert i jobben. Da fortjener han den heller ikke, punktum.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg har ikke inngående kjennskap til Martínez, men ut ifra det jeg har lest står han for en offensiv spillestil. Alle fortjener sin sjanse, men det er naturligvis en ekstra risiko å satse på en manager som fremdeles har mye å bevise.

Lenke til kommentar

Av alle liverpool har blitt linket til(martinez, Klopp, Boas, Rafa, Pep, van Gaal osv) så er Martinez på nedre halvdel av manageren jeg helst ser i laget(foran Rafa btw). Han har ikke den beste statestikken, og hans største hyllest er å redde Wigan fra nedrykk to år på rad. Det positive med Martinez er den offansive stilen og hans taktiske egenskaper. Det kan bli et kjempekupp med han i Liverpool og tror han vil gjøre det bedre enn de siste to sesongene. Men ser helst at noen andre får sjansen.

Uannsett hvem som blir valgt, så stiller jeg meg bak manageren(så lenge det ikke blir Harald Aabrekk)

 

PS: Drømte at Liverpool trakk United i serieåpningen, og at liverpool vant knepent 1-0 etter luckyshot fra Kuyt.

Lenke til kommentar

Suso imponerer forøvrig stort i U-19 EM. Playmaker på midtbanen til Spania. Noen husker kanskje at Pacheco også gjorde det bra for noen år siden, men Suso har noen ekstremferdigheter (latterlig bra teknikk og pasningsfot), som gjør det mer sannsynlig at han slår gjennom. Er det noen av ungutta som fortjener spilletid neste sesong, så er det han!

 

http://www.youtube.com/watch?v=zziG86Xus_g

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Vet ikke helt egentlig. Er vel få spillere av de som er igjen som jeg vil ha helt ut av klubben. Jeg vil stort sett bare ha de ut av startoppstillingen i grunn. :p

 

Men kan jo nevne de jeg syns bør ofres til fordel for unge spillere, da helst under 25;

Kuyt, Maxi, Adam, Cole (men han blir vi jo ikke kvitt) og Aquilani (virker uansett ikke interessert i å fortsette så bare selg han til den første som tilbyr £1 million).

 

Aner ikke hvem vi burde kjøpe, men jeg vet at det burde være noen som er under 25 og relativt billige.

I tillegg ønsker jeg å se følgende spillere med et tosifret antall opptredner for Liverpool kommende sesong;

Sterling, Suso, Teixeira og muligens Coady.

 

Og da helst litt mer enn bare 5-10 min på slutten av en kamp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe, fra RAWK.

 

-

24o6gw2.jpg

 

Parker: "Stevie have a look at this, Whats Roy got them doing there ?"

Gerrard: " Ahh he told me he's experimenting with a new system after his failure at liverpool"

 

1zny6ps.jpg

 

SG: "You see at liverpool he tried the classic 4-4-2, with the 2 banks of four while defending, didn't quite work out as you saw... Now he said he had this dream where his team played with 5 in the middle... 2 out wide... 1 upfront...and one in the hole..."

 

t0rr5w.jpg

SP: "One in the hole, you say"

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Vært stille her en stund nå :) Tar det som et hint på at folk begynner å bli lei av alle rykter og dildal.

 

Så da kan jeg vel spørre hvem dere ønsker ut/inn i sommer (sannsynlige)

 

Vanskelig å si. Kuyt og Maxi ser jeg på som relativt sannsynlig. Maxi er vel bankers. Av de nye tror jeg ingen er trygge. Noe de ikke burde være heller. Downing har greit potensiale, men det hjelper ikke om han aldri viser det. Henderson er jeg overbevist om at aldri vil bli noe mer enn det han er allerede nå. Ingen spisskvaliteter, og en kjedelig spiller. Adam er den som har gjort det best av de nye når de kommer til et endproduct, men har åpenbare mangler når vi spiller uten et godt anker. Kostet også bare litt mer enn Enrique. Carroll har bare sett bedre og bedre ut mot sesongslutt. Suarez også, egentlig. Sett at han har vært linket bort litt nå, griner ikke om han går og vi får rikelig med penger for ham. Enrique var god frem til Juletider, så gikk alt til helvete. Før han ble litt bedre igjen, så rett til helvete igjen. Kan takke han og et par karer til for at Ramires scorte i FAC-finalen.

 

Har alltid ønsket meg Lavezzi, selv om jeg ikke klarer å se for meg at han vil gå til en klubb uten CL fotball når Napoli ikke har det f.o.m neste sesong. Moses og Dembele er alternativer fra PL som er langt mer sannsynlige. Gode spillere også. Det er ingen garanti for at Lucas vil komme tilbake på det nivået han var før skaden, så vi er nødt til å forsterke DM. Gjerne med en spiller som er bedre enn Lucas også. Mike Ashley kan godt bli fristet om det kommer et godt bud på Tiote. Yann M'Vila fra Rennes kan og være et alternativ, selv om Arsenal visstnok skal være nære å signe ham. Forsterkning på VB når Aurelio stikker er også lurt. Robinson er imo mer lovende enn Flanagan (skal ikke mye til), likevel ser jeg ikke på ham som god nok til å være cover for Enrique.

Lenke til kommentar

Hoilett er storfavorittsigneringen min, samt Younès Belhanda hadde vært en drøm også.

Kuyt og Maxi må desverre ut, mulig også Cole(men kan se han få en ny sjanse). Håper vi beholder Aquiliani, men tviler sterkt på at det skjer. Liverpool trenger aller helst vinger, samt backup på midtbanen pga Lucas-skaden. Som Jefe sier kan man aldri vite hvordan han blir etter så lang skadeavbrekk.

Uenig angående venstre back, foruten Jack og Jose har vi Johnson og Kelly som begge kan blekle rollen.

Lenke til kommentar

Både Johnson og Kelly går ofte skadet i løpet av en sesong. Vært fint med en Arbeloa-type som kan slenges inn enten på høyre eller venstreback. For meg blir det tynt med Robinson - som heller burde lånes ut enn å vente på at noen blir skadet. Johnson er bra på venstre ja, men foretrekker at han er på høyre. Kan ikke huske å ha sett Kelly på venstre. Gjerne få inn en på venstre som kan gi Enrique litt konkurranse.

 

Helt glemt Hoilett. Han er lovende, og blir neppe så dyr heller siden Blackburn rykket ned.

 

 

Edit: Føler meg forøvrig rimelig sikker på at Martinez blir utkåret til ny manager i løpet av kort tid.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Dave Whelan er en liten medianisse, ute og sier/mener mye, og er den som har snakket mest om vår managerjakt så langt. Litt irriterende, men han har faktisk også en del gode poenger.

 

- Roberto har fortalt meg at han skal ha nye samtaler med Liverpool igjen i morgen. Jeg har nå gjort det klart at jeg ønsker denne saken ute av verden senest torsdag, da vi må komme oss videre med forberedelsene til neste sesong, sier Whelan til ESPN.

- Dersom det er sant at Liverpool også ønsker å snakke med Brendan Rodgers, beviser det at de ikke vet hvem de ønsker som manager. Jeg håper de velger Brendan Rodgers, legger han til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...