Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra at Kuyt forsvant. Enn herlig fyr som fortjener all mulig lykke i Tyrkia, og som har gitt meg et par (ufrivillige) latteranfall - spesielt over de siste ukene, hvor flere medsupportere har ment at han ville få bli om Brendan Rodgers ble manager. Hvorfor? Fordi han er flink til å presse høyt i banen. De må jo være blind! Rodgers er veldig på jakt etter spillere som har et veldig godt førstetouch, hvor Kuyt noe av det verste jeg har sett i engelsk fotball. Faktisk ikke bare engelsk fotball, men fotball generelt. Vært rimelig klart for meg at han ville dra en annen plass etter denne sesongen.

 

Imo, kan vi selge alle de tre midtbanespillerne vi kjøpte inn i fjor sommer. Så lenge vi får inn noen som er bedre (kan neppe være spesielt vrient).

 

Han er jo litt legendarisk for førstetouchen sin da, det så jo ut som om han prøvde å skyte hel volley hver gang han prøvde å ta i mot en ball. Nesten litt moro, men samtidig trist at en spiller på såpass høyt nivå var så dårlig på akkurat det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
6 Liverpoolspillere i Englands EM tropp! Det sier litt om hvor gode vi er! :new_woot:
Oh the irony.

 

Tja, kanskje han foretrekker spillere som er dårlige men som faktisk spiller fotball en Chelseaspillere som enten ligger på bakken eller spiller ultradefensiv antifotball? ;o

 

Okei. Så du sikter til Didier Drogba i Barcelona kampene og fotballen vi spilte i semifinalen og delvis finalen. Way to go for å fastsette hvordan Chelsea spiller. Dog så er Cahill og Lampard bedre enn de som har blitt hentet inn for å erstatte dem. MERK: Erstatte dem.

 

Men du har tydeligvis ikke sett mye på Chelsea når du kun har fått med deg at vi spiller UD og ligger på bakken. Men Hoff oppsummerer Liverpool greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...