Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suso imponerer forøvrig stort i U-19 EM. Playmaker på midtbanen til Spania. Noen husker kanskje at Pacheco også gjorde det bra for noen år siden, men Suso har noen ekstremferdigheter (latterlig bra teknikk og pasningsfot), som gjør det mer sannsynlig at han slår gjennom. Er det noen av ungutta som fortjener spilletid neste sesong, så er det han!

 

dette her blir bare BS. Liverpool kommer ikke til å utvikle noen offensive spillere på mange år. Enten får de ikke sjansen eller så visner de vekk.

 

Null tro på Sterling og Suso. Selg før det er for seint.

 

PS! seriøs post. Gitt utifra empiri og LFC FC historie siste 10 årene.

Lenke til kommentar

Suso imponerer forøvrig stort i U-19 EM. Playmaker på midtbanen til Spania. Noen husker kanskje at Pacheco også gjorde det bra for noen år siden, men Suso har noen ekstremferdigheter (latterlig bra teknikk og pasningsfot), som gjør det mer sannsynlig at han slår gjennom. Er det noen av ungutta som fortjener spilletid neste sesong, så er det han!

 

dette her blir bare BS. Liverpool kommer ikke til å utvikle noen offensive spillere på mange år. Enten får de ikke sjansen eller så visner de vekk.

 

Null tro på Sterling og Suso. Selg før det er for seint.

 

PS! seriøs post. Gitt utifra empiri og LFC FC historie siste 10 årene.

 

Må være noe av det dummeste jeg har lest på lenge.

 

Hvorfor skulle de visne bort? Tror du virkelig at Liverpool nekter å bruke unggutter hvis de er gode nok? Jeg tror kanskje folka som følger spillerne hver eneste dag på Melwood har litt mer peiling på når de fortjener å slippe til enn det vi her på diskusjon.no har.

 

Og selv om mange, meg selv inkludert, synes Dalglish var for feig når det gjaldt å bruke f.eks Sterling, er det ikke sikkert det neste regimet vil gjøre det samme.

 

EDIT: Du skrev det sikkert for å provosere, og ja, jeg bet på :tease:

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Suso imponerer forøvrig stort i U-19 EM. Playmaker på midtbanen til Spania. Noen husker kanskje at Pacheco også gjorde det bra for noen år siden, men Suso har noen ekstremferdigheter (latterlig bra teknikk og pasningsfot), som gjør det mer sannsynlig at han slår gjennom. Er det noen av ungutta som fortjener spilletid neste sesong, så er det han!

 

dette her blir bare BS. Liverpool kommer ikke til å utvikle noen offensive spillere på mange år. Enten får de ikke sjansen eller så visner de vekk.

 

Null tro på Sterling og Suso. Selg før det er for seint.

 

PS! seriøs post. Gitt utifra empiri og LFC FC historie siste 10 årene.

 

Må være noe av det dummeste jeg har lest på lenge.

 

Hvorfor skulle de visne bort? Tror du virkelig at Liverpool nekter å bruke unggutter hvis de er gode nok? Jeg tror kanskje folka som følger spillerne hver eneste dag på Melwood har litt mer peiling på når de fortjener å slippe til enn det vi her på diskusjon.no har.

 

Og selv om mange, meg selv inkludert, synes Dalglish var for feig når det gjaldt å bruke f.eks Sterling, er det ikke sikkert det neste regimet vil gjøre det samme.

 

EDIT: Du skrev det sikkert for å provosere, og ja, jeg bet på :tease:

 

Se på de unge lovende spillerne vi har hatt siste årene. Hvor mange slår til av offensive spillere?

 

Det er ekstremt vanskelig å få utviklet slike spillere. De må kjøpes mer "ferdig" slik Chelsea har gjort med Lukaku eller Sturridge. Og det vi har gjort med eks Shelvey.

 

Samtidig ser man klare trekk til at nivået i PL blir stadig tøffere og dette fører til at sjansene for å utvikle spillere blir mindre og mindre. Samtidig ser vi alle hva som skjedde med eks Pacheco og flere med han...

Lenke til kommentar

Ja, klart de på Melwood har mer peiling enn oss, men er det ikke ganske tydelige signaler som sendes om at de ikke anses som gode nok når de aldri får prøve seg?

 

Jeg håper dette forandrer seg under neste manager. Sterling har fortsatt hvertfall 1 år å gå på siden han fyller 18 først i Desember.

Men spillere som Suso, Teixeira og Coady bør være å se på banen i et tosifret antall kamper for Liverpool kommende sesong.

Dette er spillere som er 19 og noen nærmer seg 20, så da er det enten eller etter min mening. Enten satser Liverpool på de, eller så fortjener de å få komme seg til en annen klubb som kan få bruk for dem.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Alle spillere er forskjellige. At Pacheco ikke slo til, vil ikke automatisk gjøre at Sterling ikke slår til.

 

Du sier at man må kjøpe mer ferdige spillere. Greit nok. Men du sier også at det er svært vanskelig å utvikle egne spillere. Hvordan skal vi få kjøpt "ferdige" talenter, om ingen blir utviklet?

 

Kanskje Sterling og Suso ikke er helt klare for PL, men da må vi da for guds skyld låne de ut til en klubb der de kan utvikle seg. Ikke selge.

Lenke til kommentar

Alle spillere er forskjellige. At Pacheco ikke slo til, vil ikke automatisk gjøre at Sterling ikke slår til.

 

Du sier at man må kjøpe mer ferdige spillere. Greit nok. Men du sier også at det er svært vanskelig å utvikle egne spillere. Hvordan skal vi få kjøpt "ferdige" talenter, om ingen blir utviklet?

 

Kanskje Sterling og Suso ikke er helt klare for PL, men da må vi da for guds skyld låne de ut til en klubb der de kan utvikle seg. Ikke selge.

 

Det er ekstremt mye lettere for klubber mellom 8-16 å utvikle talenter i PL. De har lite eller ingenting å spille for og de unge vil spille med "lave" skuldre på toppnivå. Vi så selv hva Kenny Dalglish gjorde med våre talenter da han tok over et lag som ikke kunne utfordre en topp 4 plassering. Alternativt har du Championship eller ligaer som Holland, Belgia og Portugal som er mye bedre arenaer for utvikling en reservelaget og benken i Liverpool.

Lenke til kommentar

Tror også man må være realistiske i forold til hvor liten sjanse det er at eks Sterling eller Suso blir etablerte spillere som vil spille like mye som eks Spearing gjør i dag. Sjansen er ekstremt liten. Kanskje skjer det med 1 av 20 offensive spillere fra egen stall. Tror selv det er optimistisk med 5% rate.

 

men prove meg gjerne feil med tall fakta fra de siste 10 årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...