Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Ser det går rykter om at Liverpool er interessert i Adam Johnson fra Manchester City og at de vil prøve seg med et bud på £16m.

Men skal en først splashe slike summer på en midtbanespiller, er ikke da Honda et bedre valg?

Nesten så jeg tror det ville vært lettere å lokke til oss Honda enn Johnson fra et nøytralt ståsted.

 

Og som tidligere nevnt, så ser jeg på Honda som en god investering. Skulle han floppe fotballmessig, vil han fortsatt ha tilført klubben merverdi utenfor banen. Mer enn f.eks Johnson vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"His current position is as a deep-lying playmaker, but he can equally play as an attacking midfielder or second striker."

 

For meg er angripende spillere egentlig ett fett, samma om de spiller på høyre, venstre eller sentralt.

 

Downing skulle jo være den rene venstrevingen vi har savnet i alle år..

Lenke til kommentar

For meg er det en relativt stor forskjell på en innover ving ala Johnson og en dypt spillende playmaker. Så vi er forskjellig der. Anyways, er lysten på begge, og de ville hevet laget enormt mye begge to. I Rodgers sitt system kunne de begge funnet sine roller.

Lenke til kommentar

Der er vi vel enige. Men fjoråret mettet meg litt på overprisede britiske spillere ;) håper egentlig ikke på noen £15m+-spillere i år, med mindre det er spillere som har bevist sine ferdigheter på høyt internasjonalt nivå over en viss tid.

 

Egentlig hadde vi en ordentlig venstreving i Riera. Men før ham igjen var det vel... Barnes?

 

;D

 

We had Steve Heighway on the wing..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...